2. december 2010

2. december - fødselsdagskort til vores yngste datter og link til kageopskrift

For 33 år siden præcis i dag besluttede Mie sig åbenbart for at hun IKKE skulle snydes for sin første juleaften og hun kom derfor til verden ca 1 måned før beregnet. Det fejrede vi tidligt i morges, hvor vi spiste morgenmad sammen i hendes hyggelige lejlighed og derefter kørte hende på arbejde - der skal jo være nogen gaver fra morgenstunden selvom man bor alene IKKE??  I aften spiser vi så aftensmad sammen her hos os - da hun først holder sin fødselsdag på lørdag.

I går var jeg jo hos Love2Scrap sammen med ca 10 skønne kvinder der også havde valgt at kaste sig ud i vintervejret og hygge sig sammen i nogle timer. Med mig havde jeg et solidt stykke "Nissernes hyggebrød" der som altid forsvandt som dug for solen og min restekasse (nå ja og mit Dankort - for lidt kan man jo altid falde for, ikke). 52 skønne kort til fødselsdage, Valentines og andre formål kom med hjem i kassen - og dem kan I glæde jer til at se på OSHbloggen i december måned sammen med de andre der bliver klar rundt omkring i landet.

Men her er det fødselsdagskort jeg med gode venners hjælp fik kreeret (på et hængende hår) - tak for snevejrspapir til Heidi L, Cupcake papir til Noah's mor Mie, Happy Bday label til Rikke B, ideen til den lille søde sløjfe til Cecilie og selve snoren til Gitte Y. Billetten, kortet og de 3 små isblomster havde jeg trods alt selv med!  Hjemme havde jeg helt tilfældigt matchende gavepapir og papirservietter - så her er resultatet.  Mie blev meget glad for gaverne og syn's det var hyggeligt at så mange hun kender mere eller mindre godt havde en finger med i kortproduktionen af hendes kort.  =0)  I pakken var scrappapir og et QK Honey Bee alfabet (købt af Heidi "Sivsko"). Derudover fik hun et fint Sirius lystræ til sin altan og en fin skoreol til bunden af sit klædeskab, så skoene ikke bliver uvenner. 


The perfect match !!!  =0)

14 kommentarer:

  1. Jeg får helt lyst til kage, når jeg ser dine flotte kort. Tillykke med datteren.

    SvarSlet
  2. Hils Mie og sig tillykke med dagen. (Og selv tillykke med datteren. )
    Selv om jeg aldrg har mødt Mie, synes jeg, at jeg kender hende lidt her fra bloggen. Og jeg ved i hvert tilfælde, at hun er dygtig til at lave kort !

    Dejligt med sådan et morgenbesøg. Så kan man rigtg mærke, at man er midtpunkt.
    Virkelig flot kort du har lavet - med god hjælp...

    God 2. december til dig og dine.

    SvarSlet
  3. Nårh, troede du stadig var i november ;) Din blog hedder jo november hos Charlie, hehe.

    Et stort tillykke med datteren, håber at I får en dejlig aften :)

    SvarSlet
  4. Skønt kort du har fået lavet med "lidt" hjælp : )
    Papiret er helt perfekt, man helt sulten.

    Stort tillykke med din datter, dejligt sådan at få besøg fra morgenstunden.

    SvarSlet
  5. Tillykke med Mie herfra også.
    Det er et skønt kort du her har fået fremstillet, (godt nok med en masse hjælp). Glæder mig til at se alle de nye kort til OSH.
    Bodil

    SvarSlet
  6. Tillykke med datteren flot som kort og gave passer godt sammen.
    Du må have en god 2. december ; )

    SvarSlet
  7. Hej igen du... og atter engang tak for i går.
    Og atter engang til lykke med Mie. Sikken et flot kort du fik kreeret til Mie... med go'e venners hjælp... tænk, at det skule overgå dig at være "sent på den" (fnis) ;o)
    Glæder mig til at se jeres produktion...
    kram

    SvarSlet
  8. Stort tillykke med Mie :) Virkelig sødt kort og sikke da et match med pakken :)

    SvarSlet
  9. Tillykke med din datter. Et lækkert kort og så cool med matcende gavepapir. I LIKE!

    SvarSlet
  10. Tillykke med datteren og sikken et skønt kort som flot matcede gaven

    SvarSlet
  11. hurra hurra hurra hurra tillykke tillykke tillykke :D

    såååååå lækkert et kort og sjovt at alle har bidraget og fedt gavepapir ;D

    SvarSlet
  12. Så flot kort og gaveindpakning. Lyder godt at i havde en hyggelig aften , flot at i fik lavet så mange kort. Jeg ville gerne have været med men må indrømme at jeg ikke havde mod til at begive mig ud i mørke og snestorm. Du må have en rigtig god weekend

    SvarSlet
  13. Tillykke med datteret. Og sikken en lækkert kort, der jo passer perfekt til indpakningspapiret.

    SvarSlet
  14. Forsinket til lykke med fødselsdagen til Mie. Jeg håber, det var en alletiders fødselsdag.

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)