6. december 2010

6. december - en anden FIIIN værtindegave jeg fik af Cecilie

Da jeg havde minicrop her i sidste uge fik jeg både lækre, hvide hyacinter der nu er begyndt at vise farve, lækker, mørk chokolade (som jeg med fare for at lyde hellig IKKE har taget hul på endnu) og så fra Cecilie denne skønne tepotte-indpakning - SÅ bliver det ikke mere julet - vel??  Der er småkager og the inden i den og den pynter SÅ julefint i mit køkken - endnu engang TAK for den.

Fotos er lånt fra Cecilies blog, da al snerydningen kostede en tur på skadestuen for K som har fået en slemt forstuvet fod (hvor URETFÆRDIGT er det lige når vores indkørsel og vejstykke altid er perfekt ryddet), så tiden er lidt knap lige p.t.

Som Cecilie skriver er det en gavepakke fra Marks & Spencer  - og se så lige hvor sød og julet den blev i hendes kyndige hænder:

My Scrapfriend Cecilie bought a cute giftset from M&S in London with tea and cookies - and altered it to make it even more pretty and xmas-like.  It is a charming addition to my kitchen this time of year and I love it!!  THANKS a lot Cecilie.

10 kommentarer:

  1. Nej hvor er den dog sød :) God bedring til din bedre halvdel!

    SvarSlet
  2. Sikke begavet du er blevet ! Dejligt.
    Og kortet fra Cecilie er bare så unikt. Jeg så det på hendes blog. Hun er bare så dygtig.

    Jeg håber sandelig ikke, det er alvorligt med K.
    Du skal jo passe på ham, ikke ?

    SvarSlet
  3. Ja, så den jo IRL... og den er fantastisk sød... tænk at få sådan en god idé... og lækker the og småkager kan jo sagtens bruges på denne årstid... især når man har en patient at passe...
    Nu må han altså holde sig HELT i ro(bortset fra de små vip med foden) så han kan blive "fit for figth" igen...
    Hils ham =0)

    SvarSlet
  4. Så den godt på hendes blog - den er så lækker. I LIKE:)

    SvarSlet
  5. Dejlig gave du fik.
    Gik det godt med K?

    SvarSlet
  6. dejlig gove du der har fået da, og god bedring med manden

    knuss

    SvarSlet
  7. Jeg er glad for, at du er glad for den.

    Åh nej! Ikke en forstuvet fod; det er ikke rart. Hils K og sig god bedring.

    SvarSlet
  8. Totalt lækker thekande inkl. indhold... håber det bedste for foden, hun er K vel så også træt af alt det hvide. God bedring til ham.

    SvarSlet
  9. Hvor er den da bare for fed den the kande

    SvarSlet
  10. Hvor er du altså forkælet...Så må du hygge lidt ekstra om K, når du altså er færdig med at skovle sne... ;-) ;-)...(ja,- jeg er frisk ikk´?)
    Hils herfra og ønsk god bedring...

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)