24. december 2010

24. december JULEAFTEN ready or not!! =0)

Næppe en stor overraskelse for de der kender mig, men her i huset er det en BAMSE der holder styr på dagene op til jul - og i år er jeg SIKKER på han har snydt mig. MEN kalenderen viser også 24. så enten er det en sammensværgelse - eller også mistede jeg lige nogle dage i månedens løb. Men pyt - jul bliver det og julehumøret finder vi - selvom jeg kortvarigt mistede min barnetro på julemanden da jeg ikke fik et job jeg havde håbet meget på. MEN - som den ukuelige optimist jeg er - tror jeg på at et nyt år = nye muligheder og de kan bare komme an kan de. Jeg er klar!


Her et havefoto - og nej vi har ikke taget fuglefoderbrædtet en tur ind i Photoshop - det er Mies forhenværende legehus som min svigerfar og K i sin tid byggede til hende med køkken med indlagt vand, ringeklokke og lille veranda. Hyggeligt ikke og et fint minde om Farfar - selvom det ikke benyttes til det oprindelige formål længere, men UHA Mie havde mange dejlige somre i det - for alt passede jo i størrelsen til hende derinde og hun kunne smække med døren når hun var sur  =0).
RIGTIG GLÆDELIG jul til jer allesammen - TAK for i år og tak fordi så mange bloggede med i december - jeg nåede ikke helt rundt som jeg ellers plejer - men så kan jeg jo læse lidt i juledagene.

Jeg har gemt det ULTIMATIVE julefoto fra London til i dag - nemlig den imponerende julepynt på Oxford Street og en lille sidegade jeg ikke lige kan huske navnet på.  MERRY Xmas - og tag ikke fejl af at de skifter denne pynt ud hvert år - så man går spændt og ser frem til årets lyspynt.

Hvis I mod forventning har 5 minutter I skal have slået ihjel i dagens løb og lige skal have skruet HELT op for julestemningen, så smut over på OSH-siden - her ligger en sød lille julehilsen jeg selv har modtaget fra en god ven - og som Fifty og jeg ville dele med jer allesammen - den er RIGTIG sød og hyggelig!!!

A teddy counting down to xmas - why are you NOT surprised???  And I am not sure whether he is playing tricks on us or I have lost a couple of days but its here - ready or not!
I would like to wish you all a Merry Christmas and a Happy New Year and thank you so much for all the lovely comments and for visiting during the year. Hope to see you again next year. If you feel like a big xmas smile - do visit the OSH-blog www.operationskrivhjem.dk and click on the line for the xmas card - I promise it is CUTE....

4 kommentarer:

  1. Herhjemme var det også den 24. lidt hurtigere end forventet ;o) Super fint legehus. Ærgerligt med jobbet, men mest for firmaet fordi de gik glip af dig. Held og lykke i jobjagten. Og forsat glædelig bagjul. KH 10na

    SvarSlet
  2. Jeg har svært ved at finde ord, - for jeg er helt skuffet på dine vegne over det job. Men som 10na skriver, så er det værst for dem selv ! Trist - men på den igen i det nye år.

    Smukt havefoto - og vildt foto fra London.

    Jeg håber I må få nogle rigtig hyggelige juledage.
    Knus fra Annette

    SvarSlet
  3. Sikke nogle skønne billeder - både fra haven og fra storbyen.

    Glædelig jul til dig og din familie.

    SvarSlet
  4. Hej søde ven...
    Ja, det var noget ØV... men jeg giver de to øverste ret... dumt af firmaet... de sku' bare vide, hvad de går glip af... =0)
    Jeg/vi glæder os SÅ meget til at ses igen... uha... januar bliver hård ved mig... ;o)
    Søde Fifty.... og lækre billeder fra Oxford Street... WAUWWW... sikken en udsmykning...
    KRAM...SES SNART...

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)