21. december 2010

21. december Julekort til en speciel veninde / A warm greeting for a good friend

Så ved jeg dette er kommet frem (var bange for det var i den postkasse der sagde BANG - men heldigvis ikke). Udover alle de andre ting hun er en ørn til er Margit også en dygtig strikker - så dette kort var selvskrevet til hende og passede så også til den tekst hun skulle have.

Og det er så hvad jeg vil vise jer i dag - for jeg har very IMPORTANT business for resten af dagen. Mere om dette snarest.

This is my xmas card for my dear fried. She has many skills and knitting is one of them. Couldn't resist this cute kitten in his warm woolly xmas sweater.

12 kommentarer:

  1. Det er bare sådan et sødt kort. Dejlig tekst på forsiden, der passer perfekt til stemplet. Herligt.

    SvarSlet
  2. Super nuser julekort.

    SvarSlet
  3. Sikke et skønt stempel - de kan bare noget med katte og andre kære dyr hos Penny Black. ;o)

    SvarSlet
  4. Supersødt kort.!
    Spændende hvad der er så vigtigt!

    SvarSlet
  5. Det er da det helt rigtige kort til Margit - det er virkelig fint.

    Og jeg håber, at det gik godt med the very IMPORTANT business. Jeg har tænkt på dig.

    SvarSlet
  6. Kære søde ven...
    Som sagt 1000 tak for julekortet... og tekst og billede har gjort mig glad og varm indeni... ;o)
    Jeg GLÆDER mig til at høre nyt i morgen... jeg ringer ;o)...
    KRAM

    SvarSlet
  7. Ih hvor er det kort bare skøøøønt. Vild med den kat, den er så cute.
    Knus

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)