22. december 2010

22. december Endnu en dag mindre til DAGEN og et lånt julekort

Af forskellige årsager har jeg ikke haft stunder til at være kreativ siden i fredags, så her er et billede af Mie's fine julekort i år, som jeg har fået lov til at dele med jer. Ny juletræsdie jeg fandt på SAM, glimmer og den smarte snepen fra Love2scrap, filtsnefnug fra Søstrene Grene, god jul bånd og julepapir fra en serie Pia B. og jeg har en del af (hihi). Men sødt er det så det er OK. - Der er også lidt glimmer stjerner i himlen, men svært at se på billedet.


Dagens julebilleder fra London er "jul i naturen" fra vinduet ved Rainforest cafe, en temarestaurant for børn og barnlige sjæle, men med meget velsmagende mad, så vi snuppede en lille ting til frokost der. Og vi var ikke de eneste voksne uden børn, der sad i regnskoven og hørte gorillagrynt, elefanttrompeteren, tordenvejr og regnskyl. Hvis I engang skulle være der og især hvis der er et fødselsdagsbarn i selskabet, så er det et besøg værd.

Og her et af vinduerne fra legetøjsgiganten Hamley's - FEM etager med alt det legetøj man kan forestille sig. Da vores barnebarn ønsker sig Lego så vi dog ingen grund til at slæbe det med hjem derovrefra. Men et hurtigt kig rundt (sammen med en zillion andre mennesker) blev det lige til.
Tak for jeres søde kommentarer - dejligt at I også finder det hyggeligt at se jul i en anden storby, jeg kunne jo slet ikke lade kameraet blive i lommen - så selvom vi kun var der i 3 dage i nedsat tempo - så og oplevede vi en masse sjovt og hyggeligt. 

My DD made the above card as her xmas greeting this year - and as you can see we visited the Rainforest cafe and Hamley's toyshop while in London.

12 kommentarer:

  1. Super sødt kort, håber alligevel du når, at blive kreativ når julen går lidt på hæld. Jeg kender godt det, at man skal nå en masse i julen.... Jeg er meget bagud... :-)
    Krammer og god jul
    Heidi

    SvarSlet
  2. Dejligt julekort med sne og det hele. ;o)

    London er vist ikke kun de voksnes shoppe-paradis - godt man ikke lige har pigerne med i sådanne forretninger! Min stakkels pengepung. ;o)

    SvarSlet
  3. skønt julekort og glædelig 22 december

    SvarSlet
  4. Rigtig sødt kort. De træer er bare så flotte.
    De forstår virkelig at pynte op i London, hva?
    Du må have en god dag.

    SvarSlet
  5. Skønne vinduer med alt hvad et barnehjerte kan ønske sig.
    Mies kort er rigtig flot og det er vel ankommet. Jeres kort er også kommet, og jeg håber at i ikke får brug for kælken...=0) Det er bare så fint.
    Bodil H

    SvarSlet
  6. Mies kort er da bare super! Jeg er ret vild med den sneeffekt - ved du måske hvad pennen hedder?

    Dine billeder fra London er superhyggelige, og naturligvis vil vi gerne følge med dig på rejse.

    SvarSlet
  7. så flot julekort og dejlige billeder fra London , glæder mig til jeg skal derover i februar. men jeg kunne nu godt tænke mig at se deres flotte julepyntning har set berlin ved juletid det er også så fantastisk at opleve.

    SvarSlet
  8. Godt du har Mie til at arbejde for dig ! LOL. Og hun har igen lavet et flot kort. Jeg er bare træt af at se den snowmarker. ALLE har den - undtagen mig. Jeg var ikke obs på at købe den, da jeg købte juletræsdie ! ØV. Men jeg har den stensikkert inden næste jul. Så jeg må jo nyde I andres fine "sne på grene." Mit forsøg på at lave sne med embossing blev noget klyt !

    Dejlige billeder fra Londonturen. Og når man ikke lige selv kommer de steder med det mylder af folk, så er dette en fin rundtur.

    God 22. december - og håber du når det hele. Det har været en måned med visse forhindringer hos jer.
    Kh Annette

    SvarSlet
  9. Nååå, er der noget kryptisk i "en serie Pia B. og jeg har en del af (hihi)" ?? Har I fået købt dobbeltportion, hæ-hæ !?
    Ja, det har været dejligt med nogle inputs fra London inkl. dine gode historier.

    SvarSlet
  10. Super flot julekort Mie har lavet. Hov en snepen, der er vist noget som jeg skal ud og ha' fingerne i kan jeg se.;O)Fed effekt det giver på træet. :)
    Sikke nogle dejlige billeder fra LOndon.:)
    Knus

    SvarSlet
  11. Super flot julekort.. er vild med de jultræer. Skønne billeder fra London du har vist os

    Hermed vil jeg ønske dig og din familie en glædelig jul

    SvarSlet
  12. Ups...den die kom jeg vist også til at købe til SAM ! Skønne billeder fra London. Rigtig glædelig jul herfra...Tusind tak for søde kommentarer og støtte/opbakning/forståelse omkring vores lille mission i 2010.
    Knus

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)