11. december 2010

11. december flere fotos fra Mies julestue

.. ja nu er vi lige inde i en stime - men jeg har fået lov til at vise juleting frem af den unge dame.


I dag en lille, hyggelig og blød "skal vi ikke snart bage" remse der hænger på kommoden i spiseafdelingen. Disse var i pakkekalenderen det første år Mie boede i sin lejlighed, jeg tror jeg købte dem i Ilva det år - en af de ting der bare hopper ned i kurven fordi de var så nuttede.

Nu er halvdelen af december snart gået - UHA det går stærkt i år - hvorfor mon det gik SÅ langsomt da man var barn??  God lørdag aften og tak for besøget.

Cute little gingerbread family hanging on a drawer at Mies appartment. Have a lovely Saturday and thanks for visiting.

8 kommentarer:

  1. Sikken en sød "guirlande"... troede faktisk et kort øjeblik at den var "ægte"... altså i brunkagedej...
    Ja, kender godt det med de der pudsige ting der HELT automatisk hopper ned i kurven... ;o)
    Hav en RIGTIG god week-end...
    KNUS

    SvarSlet
  2. Det er en rigtig sød guirlande. Den ville jeg også straks have købt, hvis jeg så den når jeg var ude og handle. :0)
    God 11. dec. til dig.

    SvarSlet
  3. Kære Charlie. Jeg elsker at kigge indenfor hos dig... og du kan i den grad levere stemning :o)
    Hvor er den skøn, den række kagemænd og damer... jeg får helt lyst til brunkager! Håber I har en skøn weekend!
    Knus Engel...

    SvarSlet
  4. skøn kagebanner. Glædelig 11 december

    SvarSlet
  5. Rigtig sød bamse-guirlande Mie har.
    Og mærkeligt problem med at ting hopper ned i kurven - helt af sig selv. Det fænomen møder jeg også jævnligt. Haha...

    SvarSlet
  6. en rigtig sød kagemandremse Mie har. Ja jeg tror nu også at den var havnet i min kurv. Tit sker det uden jeg opdager det, først når jeg står og skal betale....;o)*gg*
    du må ha' en rigtig dejlig weekend
    Knus

    SvarSlet
  7. Jeg ved det ikke - men der er ingen tvivl om, at december går hurtigere og hurtigere.

    Fin ranke Mie har hængende; der er bare ting, der hopper ned i kurven mere eller mindre af sig selv. Jeg kender det godt.

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)