1. december 2010

1. december - vi var også i Tivoli i weekenden

Vi tog forskud på december og var i Tivoli i lørdags - SUPER flot men desværre RET koldt da det lige var den dag vejrguderne havde fået bestilling på at drysse et GODT lag fin hvid sne udover det hele. Det RÅSNEEDE noget af tiden vi var der - men her er lidt fotos fra da vi kunne se hinanden og tingene.
Mie havde sin veninde fra Fyn med kæreste på besøg så de var selvfølgelig med derinde.

De to piger (og jeg hvis sandheden skal frem) har en Build-a-bear bamse  - så da han gik rundt i haven i julemandskostume MÅTTE vi have et foto. Der var også en superdygtig skulptør der skar isfigurer - men desværre havde han ikke tid til at børste sneen af dem hele tiden - så det gav ikke verdens bedste fotos. K og jeg tog hjem inden det blev mørkt og lod de unge mennesker hygge videre. Påfuglen ved Pantomimeteatret var trukket i vinterfarverne med fine små blinglys - FLOT ikke?? Og inde i nisseverdenen (hvor RIGTIG mange vandrede rundt mens det sneede udenfor) var der et nyt rensdyrtog oppe over det hele - mener ikke vi så den sidste år??


God december måned til jer allesammen - glæder mig til at besøg de blogge jeg har hørt deltager - har dog ikke lige tid i dag - for jeg er på vej til Roskilde til OSH-kortaften i Love2scrap og det skal nok blive rigtig hyggeligt. ISÆR hvis vejrguderne liiige holder sig i skindet til vi alle er kommet ud og hjem.  =0)

Happy 1st day of december, we took our DD2 and her friends to see Tivoli Saturday. Unfortunately a VERY cold day and the day Copenhagen was covered in snow - but it made the sight of all the decorations even more perfect. We even meet the Build-a-bear Santa and had to have our pictures taken with him. TFL

14 kommentarer:

  1. JA, Kong Vinter er i Danmark lige nu, brrrrr. God fornøjelse i aften. I`m with you in spirit ;o)
    Glæder mig til at se hvad i får lavet. KH 10na

    SvarSlet
  2. Ser ud til at I har haft en dejlig Tivoli-tur på trods af kulden og sneen - og det ER nu kønnere med the real thing end med kunstig sne ;D

    SvarSlet
  3. God december til dig også :) Sikke nogle hyggelige billeder. Vil da lige sige at du bestemt ikke er den eneste voksne, der har build a bear bamser ;) Jeg har 2 :)

    SvarSlet
  4. Har aldrig været i Tivoli til jul, så jeg går nok glip af noget... håber I får en skøn aften, arrrh det ved jeg I gør.
    Hilsen søndags-bloggeren !

    SvarSlet
  5. Hvor ser det bare super dejligt ud :) Jeg har også Tivoli i juletiden til gode - men jeg kan jo næsten heller ikke komme længere væk derfra - tihi :) Håber du har en skøn scrapdag hos Love2Scrap :)

    SvarSlet
  6. Det ser bare koldt ud - men også rigtig rigtig julehyggeligt. Jeg håber, at du får rigtig mange kort med hjem fra Love2Scrap i aften.

    SvarSlet
  7. En tur i Tivoli lyder godt og det gør en OSH aften hos Love2scrap også : )
    God 1. december til dig.

    SvarSlet
  8. Sikke nogle skønne billeder fra Tivoli. Måske man skulle smutte der ind i år.
    Ej hvor lyder det hyggeligt med en OSH tur til Love2scrap. Desværre var der ikke tid til det i dag. Men en anden gang så kommer jeg.

    Hahaha tak for hilsen men 10'øren er først faldet nu....*gg* fotomodel...haha jeg lignede et stort spørgsmålstegn da jeg læset din kommentar....:O)
    Du må ha' en rigtig dejlig 1.dec aften.
    Knus

    SvarSlet
  9. Dejlige billeder fra Tivoli, hyggeligt ser det ud, men også koldt brrr.
    Håber at turen til Roskilde gik fint, og at i fik lavede mange fine kort til OSH : )

    SvarSlet
  10. Det ligner en rigtig dejlig tur til Tivoli.
    Jeg kender kun haven fra sommerture, og det er jo noget helt andet.
    Håber I har haft en dejlig og produktiv aften hos Love2scrap. Og at vejret er rimeligt !
    Jeg er lidt spændt på, om vi overhovedet kommer på den tur til Uvelse. Uha...

    SvarSlet
  11. HVor ser det hyggeligt ud, men selv om det er koldt, er det nu meget smukkere i sne end i regn

    SvarSlet
  12. 1000 tak for i går. Det var super hyggeligt at mødes igen... jeg fik ikke produceret så meget, så PY-HA... godt jeg havde nogle poser med hjemmefra med kort!! ;o)
    TIL LYKKE med Mie... som tiden dog løber med de unger... 33 år... ka' du forstå det??
    Knus og varme hilsener til hende fra mig

    SvarSlet
  13. Hvor er det dog bare fantastisk med den succes det har været med OSH !! Man læser jo om det her og der og alle vegne i blogland.

    Lyder hyggeligt med en tur i Tivoli - her på matriklen er vi ved at drukne i Build-a-bear, ingen af dem er dog mine ;) Jeg strikker kun til dem :)

    SvarSlet
  14. Der er bare så hyggeligt i Tivoli her i december, jeg var derovre en tur sidste år. Men det ser nu ret koldt ud!
    PS. Det er rigtigt nok, at nogle af de kort Majer havde med, er fra mig. Ikke at jeg helt kan huske hvordan de ser ud, vi startede jo med formiddagsdrinks allerede kl. 11 i sommerhuset! ;)Men godt at du så nok kan spotte min stil hihi!

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)