19. december 2010

19. december Ekstra indlæg - vi har en vinder....

I december må man gerne drille - og lidt nisse er man vel altid - så her er præmien der selvfølgelig blev købt i London. Det nye LÆKRE nummer (januar 2011) af Craft stamper - med et sødt lille tekopstempel incl tepose- som de har lavet nogle smarte ting med inde i bladet - og halvdelen dvs. 24 ark 8x8 Eastern Promise (Østen inspireret mønsterpapir) fra Dove Craft - jeps købt i stempelbutikken i London. Ser det ikke lækkert ud?? Det er meget ENGELSK hvis I spørger mig med de lidt Laura Ashley inspirerede farver og tekopstemplet. - Nå -  HVEM kan så tænke sig at vinde det....

... det håber jeg meget at kommentar nr. 22 kan - for det var det nummer jeg trak i min inbox blandt de i alt 132 kommentarer fordi jeg havde spist nøjagtig 6 m+m mens vi lavede peberkagehus i dag og 132 divideret med 6 bliver "trommehvirvel"  22. TAK for alle kommentarerne - sjovt så mange ville lege med.... Nej men se nu klokken - snart 20.37 - nu bliver I nok utålmodige - men det tager tid at tælle og regne, ISÆR for mig, jeg er jo sproglig. OK så siger jeg til lykke til...   Nå nej  - se lige dette nærbillede af papirerne - MUMS ikke???

SPØG til sige - STORT til lykke til en person - som jeg så virkelig tror bliver glad - for hun er jo en stempelfreak - og supergod til at få noget fint ud af sine stempler og sit papir.

Vinderen blev Karina B. - Til lykke til dig Karina - håber det falder i din smag og glæder mig til at se hvad du bruger det til.   Fortsat god 4. søndag i advent. OG i morgen kommer et billedtung indlæg med fotos fra dagens byggeplads.

7 kommentarer:

  1. JUBIIIIIIIIIIIIIIIII
    YEEAAAAAHHHHHHHHHHHH
    Jeg hedder i hvert tilfælde karina B og håber SÅ meget, at det er mig der har vundet!!!!!! Jeg ville være meget glad for at modtage den!
    Knus
    Karina B ; )

    SvarSlet
  2. Til lykke Karina - det var en dejlig candy!

    SvarSlet
  3. Tillykke Karina med den megalækre candy.
    Jeg er sikker på, at netop du kan få så meget ud af alle de fine ting.

    Tak for chancen, Charlie.

    SvarSlet
  4. MUMS... til lykke Karina...
    der er sandelig materiale til de næste mange sider... ;o)

    SvarSlet
  5. wauw sikke lækre ting du har fundet .... tillykke Karina

    SvarSlet
  6. Tillykke til vinderen, det er noget dejligt papir og sikke farver som giver mange muligheder der er til kort m.m.
    Bodil H

    SvarSlet
  7. Tillykke Karina med den lækre blogcandy du har vundet. :)

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)