31. december 2010

GODT nytår til jer allesammen og Thats what friends are for del 2!

Tja - jeg havde ikke planlagt at der kom en del 2 af dette emne - men i går ringede det på døren og udenfor stod Heidi (min søde nabo som jeg for 4 år siden smittede med scrapbacillen). De har selv skrantet alle 3 i hele julen - men de har fornemmet vi ikke suser rundt som vi plejer og ville ønske god bedring med lidt opmuntring. Se en skøn buket hun havde med - et sandt festfyrværkeri i farver - og mine yndlingsblomster nu hvor tulipanerne begynder at dukke frem i butikkerne snart!  1000 tak til Heidi med familie og jeg vil så bruge det billede til en STOR Godt Nytårshilsen til alle der kigger her forbi - nogen har jeg noget at ønske Godt nytår på deres blog - men langt fra alle - så lad dette være en fælles men VARM hilsen:


Jeg er generelt superglad for min blog og alle mine besøgende - men især her de sidste måneder har jeres besøg og kommentarer været til daglig glæde og opmuntring - så TAK for det!! og på gensyn i 2011 - et år vi virkelig ser frem til - for Nyt år = nye muligheder  - skal vi ikke være enige om det!  =0)

Somom det ikke var opmuntring nok på en dag - så kom posten også med et stort, tykt brev fra Gitte Y. med skønne kort til OSH. Dem får I at se ovre på OSHbloggen de første par dage i 2011 - så det kan I godt glæde jer til - men der var også en lille nytårshilsen i et fint kort til K og jeg. Med MEGET kloge ord uden på - dem vil jeg også gerne dele med jer - og måske er der nogen der som jeg kan bruge dem til noget?
1.000 tak Gitte - tænk at vi nok aldrig havde mødt hinanden hvis det ikke var for denne, vores fælles hobby!!

Nu må I alle have en Nytårsaften præcis som I gerne vil have sådan en uanset om det er VILD fest eller mere stille hygge og kom godt ind i det nye år.  Knus herfra

HAPPY NEW YEAR to you - and thanks for all the visits and comments during the year. Lucky me - I got these flowers from our neighbours yesterday and this card from a dear friend today - wise words - aren't they?? Hope to see you all here again in 2011 - a year I expect a lot from - well - a girl can always hope - can't she??

10 kommentarer:

  1. Tak for din meget flotte nytårshilsen. Det var dog en smuk buket, der kan lyse lidt op.
    Godt at høre, at I er omgivet af, og kender så søde mennesker. Mon ikke du ville have gjort det samme i den situation ?

    Kloge ord fra Gitte. De var nok værd at huske....

    Tak for det hele i dette år, Charlie. Tænk at jeg har fået en "tvilling" i 2010. Det er altså dejligt at have lært dig at kende.
    Hilsen til jer begge herfra.
    Knus Annette

    SvarSlet
  2. Kære Charlotte,

    Også et rigtig godt nytår til dig! I dette år har du i den grad, bragt scrapbooking og kortmageri i Danmark, ud til en større skare, ved at starte OSH op. Tak or det. Glæder mig til at lave flere kort i det nye år!

    Knus fra Majer

    SvarSlet
  3. Sikke en dejlig buket.

    Håber at du får et dejligt nytår.

    SvarSlet
  4. Jamen... også et cyper-nytårs-kram fra mig... selvom vi også har gjort det IRL...
    God hygge til dig, K og jeres venner i aften... lad nu være med at HOPPE ind i det nye år - ikk'?
    Og det gælder jer begge... ikke flere skader... men:
    RIGTIG GOD BEDRING og GOD VIND I DET NYE ÅR...
    KNUS TIL JER... fra J og MIG =0)

    SvarSlet
  5. Så dejlig en buket, er der noget bedre en en dejlig farvestrålende buket tulipaner : )

    Rigtig godt nytår til dig og dine, god bedring med K håber i får en dejlig aften ; )

    SvarSlet
  6. Flot buket. Jeg elsker også tulipaner, fordi det er sådan et frisk pust i vinterperioden.
    Rigtig godt nytår til dig og K.
    Jeg glæder mig til at dele vores skønne hobby med dig i 2011.
    Knus Karina

    SvarSlet
  7. Sikke en flot buket tulipaner. Også et godt nytår til dig og dine kære. Og tak for mange gode timers læsning her på bloggen. Og dine søde kommentar. Og ikke mindst dit super gode ide med OSH. Godt nytår Charlie.

    SvarSlet
  8. Rigtig godt nytår :) håber du havde en hyggelig aften. smukke tulipaner

    SvarSlet
  9. Vil blot ønske Godt Nytår, og god bedring til K med benet, håber da det går fremad... ikke så'n med de Achillessener !

    SvarSlet
  10. Hvor er det bare skønt, når man sådan bliver overrasket af søde naboer og venner, når man mindst venter det! Flot buket!
    Rigtigt godt nytår til dig, glæder mig også til dit herlige selskab både her i blogland og IRL!
    Knus fra din navnesøster!

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)