17. december 2010

17. december Julekort og juletræ / Been crafty and another London xmas tree

Lidt underdrejet af en dum lungebetændelse der må have sneget sig med hjem fra London. Stod ellers IKKE på indkøbslisten - det er jeg sikker på!! Men jeg fik da lavet et par julekort i går - her er en af modellerne. Vores skotske venner har ALTID et barnebarn med i krybbespillet i kirken eller skolen og i år skal den yngste Skye være engel - så de skal da have dette kort! Jeg købte det tidligere fordi hun minder mig om scenen i Nana tv-serien - hvor hun hænger oppe under loftet - kan I huske den serie med hendes forvirrede men søde far??  Og så har jeg selv været en lille juleengel i årets krybbespil i skolen - se foto længst nede. =0)


Og fordi jeg er lidt vild med dette stempel - brugte jeg det også i en lidt mørkere udgave:


Og jeg håber ikke I er blevet trætte af London fotos - for jeg tog rigtig mange - og her er dagens juletræ - selvfølgelig fra Disneybutikkens vindue - sådan kan et juletræ også se ud.  Helt enig med de kommentarer der har været - jeg elsker også selv det helt traditionelle juletræ med ÆGTE gran, levende lys og pynt der betyder noget for netop min familie - men sjovt at se alle de andre meget symmetriske og kegleformede træer med pynt overalt alligevel! Og nogle af farvekombinationerne er smukke - dette træ er mest for sjov - men jeg blev i godt humør da jeg så det.


Julekortene kalder - hav en god fredag.

One of my xmas cards this year. Absolutely adore this stamp from LOTV Rubberstamps. And believe it or not I was an angel in a nativity play when I was very young. Photo proof at the end of this blogentry.  =0)  The xmas tree is the one from the Disney store at Covent Garden - no tree in sight - but a cute, funny idea anyway.

11 kommentarer:

  1. Ha-HA... det foto kan jeg godt huske - du havde det som profilfoto engang... =0)
    Nå, men søøøøøøde julekort... og kanon til lejligheden ;o)
    Lyder som I har fået set en masse over i London... glæder mig til vi engang får tid at tale om det ;o)
    Godt jeg kan opdatere mig her... (fnis)
    God arbejdslyst og god bedring...
    Jeg skal lige lime/lappe mit kagehus sammen før det skal pyntes... det er i ekstra mange stykker i år ;o)... øv, men det kan man jo ikke se gennem æsken!!!
    Knus

    SvarSlet
  2. Dejligt stempel og søde kort.
    Det juletræ er ABSOLUT ikke min stil GGG
    Rigtig god bedring til dig.

    SvarSlet
  3. Ha-ha.. jo, den tv-serie kender jeg også godt :-) -og jeg får præcis samme afsnit for mit indre øje, når jeg ser det stempel.. far render ind og spiser røde pølser, og Nanna hænger oppe under loftet :-)
    Sender lidt god bedring din vej.. det kan være, det er på tide at skifte theen og honningen ud med det lidt stærkere fra barskabet.. og hvis det heller ikke virker, så bliver det da lidt sjovere, at være syg ;-)
    Mange hilsner fra Tina M.

    SvarSlet
  4. Nøj det stempel er godt nok fint! meget meget smukke julekort :) God bedring!

    SvarSlet
  5. Super søde julekort. Rigtig god bedring og god weekend

    SvarSlet
  6. Jep, jeg kan sagtens huske Nanna. Fantastisk serie!
    Og rigtig flotte kort med et sødt stempel.
    God weekend.

    SvarSlet
  7. Så fine julekort. Plastikgran er heller ikke min stil, men med brændeovn, så må jeg indrømme at ægte gran tørrer ud og taber nålene i løbet af 5 min. Rigtig god bedring og god weekend.
    KH 10na

    SvarSlet
  8. Dejlige julekort. Og det der Disneys juletræ er da for cute.

    SvarSlet
  9. Det er da noget trist noget med din lungebetændelse. Øv da. Og du ved jo nok, at det ikke er at spøge med. Pas på dig selv....siger jeg som en anden mor. Men nu er jeg jo også den ældste ! HA. Og dermed den klogeste....eller hva ?

    Søøøde julekort og et rigtig sødt stempel. Og selvfølgelig ikke tilfældigt udvalgt.

    Sjovt Disney-juletræ, hvis der altså er et juletræ indeni ? Men så er grænsen da vist nået.

    Og sød lille engel...nååååååh.

    Hav så god en aften som muligt. Kh herfra.

    SvarSlet
  10. Æv søde dig, det var da træls at få slæbt en lungebetændelse med hjem! Rigtig god bedring!
    Hvor er det bare nogle skønne kort du har lavet med englebasserne og jo jeg kan godt huske Nanna,selvom det vist er et par år siden! ;)
    Du var nu altså en sød engel dengang og det er du selvfølgelig stadig! God weekend!

    SvarSlet
  11. Det var et søde kort med et fint stempel.

    Jeg håber, at du får det bedre i en fart.

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)