9. december 2010

9. december Blogcandy og flere julefotos fra Mie/ Blogcandy and more xmas from DD's house

For at fejre mine 80.000+ besøg og fordi julemåneden jo er så hyggelig og pakkerig køber jeg i weekenden en HEMMELIG candygave. For at få dit navn med i lodtrækningen som sker søndag 19. december kl. 20.12 skal du bare lægge en kommentar et eller andet sted på bloggen - du kan få et lod pr kommentar, så skriver du på et ældre indlæg du syn's du gerne vil kommentere, tæller det også med. Jeg holder styr på alle kommentarer fra i dag og frem til 19. december. Måske er præmien noget der er julet, måske er det noget scraprelateret - det vil tiden vise - jeg vil lade mig inspirere i weekendens besøg i butikkerne!!
Spændende hvem der leger med! =0)

Men tilbage til jul hjemme hos Mie. Når man selv laver kort, er man også glad for at modtage julekort, så her er hendes "kamin"hylde (den hænger nemlig over stuens radiator). Cherished Teddies julebamser på hylden og plads til juleposten på snoren med de små nisseklemmer. CT bamserne er alle gaver fra os eller vores venner i Skotland og samlet gennem de sidste 15 år. Fås ikke i Danmark mere - i en ultrakort periode havde de dem i Illum.

Og her lige et zoom af et par af bamserne. Håndmalede porcelænsbamser med utrolige detaljer og nuttede navne - ham i midten hedder f.eks. You melt my heart.


Blogcandy to celebrate my 80,000+ visitors. If you leave a comment ANYWHERE on my blog from today and till December 19th at 20.12 DK time your name will entered in the draw. Feel free to comment on older entries if you see anything you like to comment - I will keep track of all new comments from today and until the deadline and you get once chance for every comment. The prize is a secret - it is December and time for secrets - it can be something scraprelated OR something xmassy - time will show - I will go shopping this weekend. Pictures today are from my DD's home at xmas - and yes she loves teddies and have collected Cherished Teddies for nearly 15 years. These are only on display at xmas time - the rest of her collection is behind glass all year around. I just love the details on these little sweeties.

18 kommentarer:

  1. Uhhh, hvor fornemt med kaminhylde :)

    De små bamser er da bare for kære....

    SvarSlet
  2. Hvor er her mange søde juleting.... og tillykke med de mange besøg.
    Jeg vil da gerne være med i din blogcandy.
    Fortsat god uge.

    Mette

    SvarSlet
  3. TILLYKKE med de 80.000 besøg. Det er altså mange ! Men fuldt fortjent.
    Jeg havde ikke været i blogland længe, inden jeg fik øje på dine sjove/spændende/inspirerende indlæg. Dejlig måde du kan fortælle på.
    Så selvfølgelig vil jeg gerne være med i din candy.

    Det er søde nisser Mie har. Og så kan jeg godt lide udtrykket kaminhylde....fine forhold...LOL.

    God dag til både dig og din patient, og ikke mindst Mie - som lægger hjem og nisser til din blog ! Det er dejligt, at vi må se lidt til hendes ting.

    SvarSlet
  4. Hold fast hvor er de kære, de bamser. Bare man kunne få dem endnu :) Flot med 80.000 besøg! Men her er jo også altid dejligt inspirerende at komme.

    SvarSlet
  5. Åh, de nissebamser er da bare for søde. Jeg vil selvfølgelig også gerne være med i din blogcandy.
    KH 10na

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med de mange besøgende ... og lækkert med en blog candy ... må da være med :-)

    Hvor er de søde de små bamser, dem kan jeg godt forstå du samler på

    SvarSlet
  7. Tillykke med det flotte besøgstal. Og hvor er det skønt at se de skønne julebilleder fra dig hjem.

    Glædelig 9. december.

    SvarSlet
  8. Kære Charlie og Mie.
    Sikke en skøn kaminhylde - og nogle skønne - skønne bamser. Jeg har også længe haft et godt øje til disse, desvære ejer jeg ikke en eneste.. så det er dejligt at få et kig her... Får vi et kig, når kortsnoren er fyldt?
    Håber I begge får en skøn dag!
    Knus Engel..

    SvarSlet
  9. Hej Charlie.

    Tillykke med de mange hits -det er så hyggeligt at kigge ind hos dig ;-)
    Glæder mig til at se uglekortet, når du får tid til at få lagt sidste hånd på det - tak for hjælpen.
    Hilsen Tina M.

    SvarSlet
  10. Det var jo perfekt med sådan en kaminhylde; jeg har altid drømt om at have en sådan. Det er fint, at Mie har snoren til julekort hængende klar. Jeg håber, at der kommer mange til hende.

    SvarSlet
  11. Stort tillykke med de 80.000 det er jo VILDT mange : )
    Hvor er de små julebamser bare søde : )

    jeg vil selvfølgelig gerne være med i din blogcandy, spændene hvad du finder på : )

    SvarSlet
  12. Hold da op, sikke en masse besøg! Men din blog er nu altid et besøg værd, så måske det alligevel ikke er så svært at forstå. ;)

    SvarSlet
  13. åh du milde hvor er de dog kære de bamser der
    rigtig god aften

    SvarSlet
  14. Total nuttede bamser.

    SvarSlet
  15. Ej hvor er de julebamser bare skønne. Jeg er helt pjattet med dem, sidder her og siger ååååhhh, manden tror jeg er gal*gg*;O) Håber jeg kommer til London næste år, så kan det jo være at man stadig kan få dem er ovre.:O)

    Super god ide med en snor til julekortene. Håber der kommer rigtig mange julekort på.:)

    Tillykke med de mange besøgende. Men det er også altid hyggeligt at kigge forbi din blog. :)

    Du må ha' en rigtig dejlig 9. december aften.
    Knus

    SvarSlet
  16. 80.000. hvor er det bare flot, vildt flot.... stort tillykke med det...

    Hvor er de bamser bare for søde... kender dem slet ikke...

    SvarSlet
  17. Dejlige jule bamser, "You melt my heart" er da bare for sød og ja det gør han da.
    Jeg er da osse helt sikkert med på den candy, elsker gaver og overraskelser, så det kan jo ikke være bedre.
    Og så lige tillykke med besøgstallet.

    SvarSlet
  18. Jamen det er da smart med sådan en hylde... og søde bamser Mie samler på...
    Til lykke med de mange besøgende... det overrasker jo ikke med alle de initiativer du sætter igang og de spændende ting du laver...
    KRAM

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)