13. december 2010

13. december Shopping slut / Going home shopped out...

Ja saa er shoppeturen slut for denne gang og K klarede det med bravour paa trods af mange trapper og metroskift. Og ikke at forglemme ture med disse ting som koerer somom de har stjaalet baade bussen eller skal naa hjem til kaffepause - men en dejlig og traditionsrig juletur har det vaeret og i dag sluttede den med en times besoeg hos Blade Rubber Stamp butikken mens K var i British Museum. Vores hotel ligger kun 5 minutters gang fra begge dele - saa det er jo fint. Beklager den pudsige stavemaade men er er jo ikke de samme bogstaver til raadighed over here. =0)


NU ved I saa hvorfor jeg ikke har naaet rundt for at kommentere - men bare rolig jeg skal nok besoege jer de naeste par dage og kigge hvad I har lavet. TAK for alle kommentarerne - blog candy er som I nok har gaettet koebt her i London og jeg er spaendt paa hvem der bliver den heldige vinder.

Home again after a long weekend in London - best place to go to see lots of xmassy things. Poor K was very brave and I found a lot of pubs for him to sit at when his foot was hurting too much.

17 kommentarer:

  1. Det bliver dejligt at få dig hjem igen ;)
    Skønt at høre, at I har haft en god tur. Jeg håber ikke, at det blev alt alt for dyrt GG

    SvarSlet
  2. haha...kunne du virkelig klare dig med kun en time i stempelbutikken ? Forhåbentlig skulle du så ikke lede efter K på museet - for det er jo stort! Håber I har nydt det og haft en dejlig tur.

    SvarSlet
  3. Lyder til at det har været en super hyggelig tur : )
    I time i Blade Rubber stamp butikken, den kan hurtig gå, de har bare SÅ vild mange stempler. Jeg gik helt kold og kom kun ud med et : 0 håber du fik liiidt flere i din kurv.
    Godt at K klarede turen så godt : )
    Rigtig god Lucia dag.

    SvarSlet
  4. Halløj du... og velkommen hjem...
    Godt at I fik klaret strabadserne og kunne nyde turen også... glæder mig til at høre din stemme... =0)
    Krammere

    SvarSlet
  5. Godt at høre at I havde en god tur, trods benskade !

    Det lyder da som om, det hotel er valgt ud fra beliggenheden ? Men nok klogt, hvis du skal hen og læsse varer af en gang i mellem...

    Hav en dejlig mandag herhjemme i sne og kulde. Og pas nu på med snerydning...

    SvarSlet
  6. Det lyder som en god Londontur på trods af "månedens fugl", og så er det jo smart med attraktionerne i gåafstand - er spændt på at se hvad du har fået købt

    SvarSlet
  7. Ej, hvor skønt I er i London, bare det var mig:o)Skriv lige navnet på hotellet, har planer om at skulle derover sidst i januar, og det lyder jo som om det ligger centralt. Glæder mig til at se og høre mere. KH 10na

    SvarSlet
  8. En shoppetur til London, lyder vildt hyggeligt.
    Fik du så shoppet igennem.? ; )
    Fortsat god ferie.

    SvarSlet
  9. På shoppetur i London, DET gad jeg bare slet ikke LOL
    Lyder som om du har haft en dejlig tur, mon pungen overlevede?

    SvarSlet
  10. Det lyder da dejligt med en shoppe tur, og i stempel butikken:0) Glæder mig til at se hvad du har købt. Rigtig god tur hjem igen.....

    SvarSlet
  11. Guuud er I nu i London, har vist ikke helt fulgt med her de sidste dage... køb nu endelig ikke for lidt, hold gang i erhvervslivet !!

    SvarSlet
  12. Ja, godt at jeres skader har holdt sig i baggrunden og at i havde en god tur. Skønt billed med Big ben
    bus og vinterskyer.
    Bodil H

    SvarSlet
  13. Waouw hvor fedt med en shoppe tur til London. Så bor du så tæt på den lækre stempelbutik og kan gå der ind hver dag imens du er der over....åh you lucky girl you...;o)
    Glæder mig til at se hvad du får shoppet.
    Forsat god ferie

    SvarSlet
  14. nej hvor man da kan blive helt misundelig på sådan en shoppetur i London, skønt.

    SvarSlet
  15. Ja, det er jo ikke tosset at nå både Blade Rubber og British Museum. Så K mon særudstillingen om ægtypernes døderuller?

    Velkommen hjem - hvis I da er kommet hjem nu?

    SvarSlet
  16. lyder dejligt med sådan en shoppetur, jeg er lige kommet hjem fra 1 uges ferie Egypten så jeg er også lidt bagefter med alt

    SvarSlet
  17. Hvor det dog lyder skønt med sådan en gang juleshopping i London - det kunne jeg vist også trænge til. ;o)

    British Museum OG stempel-shop! Næ, det kan vist ikke blive bedre. ;o)

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)