14. december 2010

14. december og en pakke til MIG / I won a lovely blog candy

Sådan går det når man fistrer ud af landet - så kommer posten med en pakke lige når det IKKE passer. Så selvom jeg bare vidste det var min candy fra Heidi (Fru Nielsen) var jeg nødt til at lade den blive på posthuset til vi havde tid til at hente den. Det var så i dag.  TUSIND tak - jeg har tyvstjålet fotos fra Heidis blog for at vise den til jer - og SE jeg fik også et fint julesok kort!! Dagen i dag skal ellers gå med at pakke ud og pynte lidt mere op og så pleje mig selv - jeg sad ved siden af en MEGET generøs herre i undergrunden i London som åbenbart har foræret mig sin voldsomme hoste så jeg er lidt flad i dag. Prøvede at holde vejret og se den anden vej - men nix - jeg gøede så meget i flyveren hjem at jeg tror de kunne spare på brændstoffet. Prøver om det kan DRIKKES væk - varm the med honning og virker det ikke - går jeg i barskabet.  =0)


Mange tak Heidi - glæder mig til at bruge tingene for GÆT hvem der er bagud med sine egne julekort?? Hvor hysterisk morsomt er det?? Må snuppe nogle lange aftener i denne uge.



This is the lovely blog candy I won from Heidi and I even received one of her fantastic cards in the shape of a xmas stocking. THANKS a lot.

14 kommentarer:

  1. Hvor dejligt lige at komme hjem til en før-julegave :) Håber du har haft en god tur. Så du Oxford Street? Der var min mor og jeg da de tændte julelysene. Helt fantastisk!
    Håber din hoste bliver bedre og hvis du ender i barskabet - så hav en festlig dag ;)

    SvarSlet
  2. Godt at du er hjemme igen, dog incl. hoste. Men ellers frisk og veludhvilet som altid efter en ferie....LOL- .
    Gad vide om du overhovedet er i stand til at se og læse dette ?
    Eller måske klarer du det med te !!
    God bedring.

    Lækker candy, og lige klar til brug. Og superflot kort du har fået.

    SvarSlet
  3. Hvor er du heldig, med sådan en pakke. Forhåbenlig er du færdig med at hoste til d. 24. så god bedring.
    Knus Bodil H

    SvarSlet
  4. Altid dejlig med generøse mennesker GGG
    Spøg til side, håber virkelig ikke det er noget langvarigt. Dejligt for dig at komme hjem til en ekstra pakke.

    SvarSlet
  5. God bedring, håber virkelig ikke det bliver til mere. Det kan man godt undvære især i dec.
    Dejlig med den pakke ser skøn ud : )

    Kunne ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet, da du skrev at du selv var bagud med dine egne julekort, håber du får tiden til det : )

    SvarSlet
  6. Hej igen... godt at ha' dig hjemme og at høre benskaden og hans mage klare turen flot.
    God arbejdslyst med julekortene... det er da næsten en joke at du er bagud.
    Kram

    SvarSlet
  7. Rigtig god bedring, og håber du når alle julekortene. KH 10na

    SvarSlet
  8. Tillykke med gevinsten og god kortmageri ; )

    SvarSlet
  9. Velkommen hjem og tillykke med gevinsten. :)
    Så rigtig god fornøjelse med julekort produktionen.
    Du må ha' rigtig god bedring.

    SvarSlet
  10. Barskabet er altid en løsning, hvis ikke teen virker! Man sover ihvertfald så tungt bagefter - måske gennem hosteanfald...
    Jeg kiggede lige i min julekortskasse i går: INTET!!! Ikke et eneste til mig selv - så jeg må også i gang. Vaar ellers sikker på at jeg havde lavet rigeligt.
    God bedring!

    SvarSlet
  11. Tillykke med candyen og god bedring.

    SvarSlet
  12. Det var da en dejlig candy, du har vundet. Men knap så muntert med hosten - jeg håber at the, honning eller barskabet virker. God bedring!!

    SvarSlet
  13. Tillykke med candyén -det er altid rart når der kommer andet end rudekuverter med posten ;-)
    ..og rigtig god bedring!..
    Hilsen Tina M.

    SvarSlet
  14. hvor er du heldig med så fine gaver. Du må have god bedring med hosten, sådan en har jeg også erhvervet mig fra en eller anden turist der ikke kunne klare at komme fra kulde ned til varmen, de burde blive hjemme når de ikke kan tåle mosten, så de ikke render rundt og smitter os andre(smiler)

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)