19. december 2010

19. december When you wish upon a star

I dag viser jeg de små hurtige men alligevel OK søde til og fra mærker jeg satte på vores gaver til Skotland. Vi var nemlig så SNEDIGE at tage dem og julekortene med til London og poste en pakke med det hele i - så det er allerede fint ankommet og så var det jo billigere fordi det var indenrigspost!

Jeg brugte en passende Spellbinder - stemplede med det søde "When you wish upon a star og skrev med guldtusch ovenpå.  Easy peasy!! Her ses en af pakkerne.


Hvis man var scrapper i London og ens mand var Cockney og tilhørte "The Pearlies" var der nok ikke mange knapper tilovers til at bruge på kort og LO's - Her ses et hold modne mænd i deres imponerende tøj, den ene er Pearly King for sit lokalområde kan man se på hans ryg - og ja - så mildt var det i weekenden:

Og her både en Pearly King og et par Queens med en turist klar til fototagning - mandens malerspand er en indsamlingsbøsse til et velgørende formål - dem ser man en del forskellige af rundt omkring i London. Velgørenhed og frivilligt arbejde er i det hele taget meget mere sat i system end vi ser her. Man er ikke så vant til at samfundet skal klare sagerne, så skoler, kirker, sportsklubber osv. deltager ivrigt i arbejdet.

Og i stedet for et juletræ får i denne IMPONERENDE julemand med Rudolf og kristtjørn sat på en stor rød høj hat med hvid skygge. Den tilhørte den ballonkunstner (hamrende dygtig var han) der sad og lavede rensdyr og julemænd til de børn der var på besøg hos Julemanden i Harrods. De små pus var selvfølgelig iklædt stiveste puds - pigerne i julekjoler og laksko og da de blev hentet af deres forældre var ikke alle voksne "hr og fru jeg har penge nok" - men jeg skal love for børnene var stadset ud.
Men se lige denne ballonkreation - jeg kan højst frembringe det kendte dyr en regnorm når jeg prøver ballonkunst - så jeg var meget imponeret:

Tak for de MANGE søde, sjove og hyggelige kommentarer - i dag skal vi pynte honningkagehus med barnebarnet - men i aften trækker jeg lod om min juleblog candy - spændende hvem der løber med præmien.

A photo of my giftcard solution for the gifts going to Scotland. I really like the When you wish upon a star stamp from Sweden. Other photoes show Pearly Kings and Queens from London and an amazing ballon creation made by the artist at Santas grotto in Harrods. He was amazing!!!

11 kommentarer:

  1. Det er jo fantastisk at nogen kan lave sådanne ballonting!! Så skal man da virkelig have styr på den 3. D.
    Håber, at I får en god 4. søndag i advent.

    SvarSlet
  2. Ja, det da vist lavet af en ægte ballonkunstner. Fortsat god weekend til dig og K. Kh 10na

    SvarSlet
  3. Skønne billeder igen fra jeres tur.
    Hvor længe var det overhovedet I var afsted, med alle de ting I har nået at se.
    Superflot ballonmand. Har lige vist H. den, og hun spørger, om det er mig der har lavet den. Haha. Ja, hun har stor tillid til mors evner !!! Men var ellers ret duperet.
    FLOT pakke I har sendt.

    God 4. søndag i advent.

    SvarSlet
  4. Imponerende ballonjulemand, men er mest imponeret over de der The Pearlies tøj - det er da BLiNG for alle pengene.

    God advent.

    SvarSlet
  5. Det er ret vildt, den ballon figur flot. Hold da op så meget bling der er på de Pearlies tøj *GG*
    Rigtig god 4 advent

    SvarSlet
  6. Er du vimmer... sikke nogle dragter... har lige måtte vise J hvad I har oplevet... SÅ må mænd s.. da få lært at sy knapper i... ha-ha...
    Og den ballonmand er bare fin... det er mig til - stadighed - en gåde hvordan man gør det =0)... mine balloner giver "LYD" når jeg prøver...
    Ja, det var en super tur i går... og de bli'r store...
    Nyd dagen med E. - glæder mig til billeder... ;o)

    SvarSlet
  7. Ej hvor har i set og oplevet meget...Ser da bare så hyggeligt ud

    SvarSlet
  8. Jeg håber, at honningkagehuset er blevet rigtig fint, og at I har hygget jer med pyntningen.

    Det lyder som om I havde en dejlig tur til London.

    SvarSlet
  9. Sikke nogle dragter, med så mange knapper,de er ganske fine men sikke et arbejde.
    Ham ballonmanden, han er godt nok fin og sikke et arbejde og så uden at de springer.
    Bodil H

    SvarSlet
  10. Hold da op for en ballonkunstner ! Og tænk, der skal kun en bette nål til før det hele ramler...
    Herligt at se dine specielle fotoemner fra storbyen, har aldrig set mænd i sådan et antræk før !
    Glædelig søndag aften !

    SvarSlet
  11. Skønne billeder fra London.:) Sikke mange skønne og forskellige juletræer, men jeg er da vild med det Merry Kissmetree.;O) Øv vi ikke kom desværre ikke til London i år, håber at kommer er over til næste år:)
    Super flotte kort du har lavet. åh det stempel med den lille engel er jeg helt solgt i.:)Hvor er stemplet fra??:)

    HOld da op det var da lidt af en kreativ ballonmand...ikke mindre end imponerende. Jeg er også kanon god til slangen;O)...måske vi skulle tage på turné...*gg*;O)
    Sikke en flot knap udsmykning de har på tøjet.
    Du må ha' rigtig god bedring, håber du kommer på dupperne inden juleaften.
    Håber du havde en rigtig dejlig 4.søndag i advent :)
    Knus

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)