5. december 2010

5. december - endnu en dag i sneens tegn her i Nordsjælland

LOV mig, at alle I med børn smider dem ud i sneen, bygger snemænd, kælker og kaster med snebolde, så ved jeg da, der er NOGEN der har glæde af al den fine sne. Jeg nøjes nok med at kigge på den, da min benskade fra i sommer ikke er spor glad for at gå rundt i usikre og ujævne overflader ØV!

Så er det godt der er tag på huset, ild i pejsen og varmt vand på kedlen! Og SE en fin lille, hyggelig gave jeg fik af Rikke B. da vi holdt OSH-aften i Roskilde i onsdags! En julekaffe med chokoladesmag - FINT emballeret og pyntet skal jeg lige love for - TAK for den søde Rikke! K får lov til at smage når han er færdig med at skovle sne i indkørsel og på vejen - I andre må nøjes med at kigge:


Er det ikke nuttet - og med en lile musselmalet kop...

... og et fint pyntet glimmerjuletræ.

GOD 2. søndag i advent til jer allesammen og tak for besøget.

17 kommentarer:

  1. jeg siger som dig, ud at lege, for jeg kan love dig det heller ikke er nemt at styre 2 krykker ude i sneen :)
    ha en god dag

    SvarSlet
  2. jeg elsker sneen ;D men kan godt forstå dine problemer med benet, det er ikke rart !
    Lækker lille gave :)

    SvarSlet
  3. Dejlig gave du har fået :) 4 af mine unger har haft fornøjelse af sneen i dag. De tre midterste har leget og den ældste har været ude at gå for at tage billeder :)

    SvarSlet
  4. Jeg er også glad for at der er tag på mit hus, jeg kan nemlig slet ikke lide sne og synes at alt under 20+ grader er koldt!
    Fin gave du har fået af Rikke!
    God 2. søndag i advendt til dig!

    SvarSlet
  5. Jeg lover at mine unger udnytter sneen. Ovre i hundeskoven er der en fantastisk kælkebakke, så de nyder livet.

    Men JEG er edderfisme træt af den sne, øv....

    SvarSlet
  6. Skøn gave du har fået : ) lige noget man kan trænge til i denne kulde : )
    Sdste weekend blev der leget : ) deværre er 3/4 af huset syge lige pt men mon ikke der vare et godt stykke tid endnu *GG*
    Rigtig god 2 advent

    SvarSlet
  7. Ja, sne er hellere ikke mig... jeg synes absolut at det er smukt at se på... men bestemte jeg her i bette Danmark, så skulle det indføres ved lov, at der kun måtte sne i haver, skove, marker etc. for det andet er da ikke til at holde ud...

    Sød gave, og de uventede ar som regel nogle af de bedste...

    SvarSlet
  8. God 2. søndag i advent til dig.
    Sød gave du har fået.

    Jeg kunne også godt undvære sneen, men det var nu alligevel hyggeligt i dag da jeg var med familien ude og fælde juletræ og det sneede ; )

    SvarSlet
  9. ja jeg nøjes også med at kigge ud på sneen, men hunden skal jo desværre nok snart luftes og så er der jo ingen vej udenom.
    Men så vil jeg hygge mig med gløg og nybegte vanilliekranse ,når jeg kommer ind igen. Nyd din kaffe den både lyder og der skøn ud

    SvarSlet
  10. Ja, som du kan læse på min blog har jeg været RIGELIGT i sneen i dag... og Lazio ELSKEDE at rulle sig hver gang han fik lokket Jørgen med udenfor...
    Super lækker kaffe du har fået... mums - måske jeg når at smage den?! ;o)

    SvarSlet
  11. Det var da en fin gave at få. Og så flot lavet.

    Vi når slet ikke at komme ud og lege i sneen her. Vi KØRER rundt i den. Endnu en fødslsdag klaret idag !

    Jeg prøver at finde trekantmønster til dig engang.....

    God søndag aften herfra.

    SvarSlet
  12. Jeg sender hunden ud! Hun elsker sneen - indtil den sætter sig mellem trædepuder eller til salt gør ondt i poterne :-)
    Fint kaffeglas - det var da en skøn gave.

    SvarSlet
  13. Jeg er også helt færdig med al den sne! Den irriterer mig gevaldigt, da jeg HADER at køre i det vejr. Men når jeg har fri .... ja så er sneen da helt fin, som den ligger der. :0)
    Ungerne er bestemt ude og kaste snebolde, kælke og bygge snemænd. Dejligt med de røde friske kinder de får efter sådan en omgang.
    Fiiiin jule-kaffe du har fået.

    Rigtig god ny uge til dig.

    SvarSlet
  14. Jeg håber, at du og K havde en dejlig 2. søndag i advent. Det er en fin gave, du har fået - dejligt julet.

    SvarSlet
  15. Jeg er også glad for at der er varme og hygge indendørs. Flot gave. God mandag til dig

    SvarSlet
  16. Jeg ELSKER sne, og synes bestemt ikke, at vi har fået nok - det er så heller ikke mig, der skovler herhjemme....

    Lækkert kaffe-glas du har fået. Dejligt at få sådan en flot overraskelse.

    SvarSlet
  17. wow så flot det du har lavet og har lige kigget og sørme om du ikke har blogget hver dag mens jeg har ligget i solen i 30 graders varme og slappet men nu kommer straffen synes jeg er bagud med alt men skal nok bare lige falde til i kulden igen

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)