31. december 2009

TAK for i år og GODT 2010 / HAPPY New Year and thanks for visiting in 2009


Lad dette være en skytsengel til os allesammen i det nye år. GODT NYTÅR til jer der læser med! Jeg lovede at vise nogle af mine broderier fra før scrap overtog mit hobbyrum. Denne engel syede jeg til et projekt i USA, hvor en ung, syg pige ønskede sig et qviltet tæppe med englemotiver. Den var utroligt spændende at brodere, fordi det i starten ikke lignede noget særligt og så pludselig voksede motivet under ens hænder. Der er små perler i hendes krans i håret og på hendes krave. Og se hvordan skygger og nuancer giver hendes tøj dybde - måske der jeg lærte lidt om den slags, som man jo kan bruge når man farvelægger nu???

TAK for i år og for jeres besøg og mange, søde, sjove kommentarer. Det er det der gør det sjovt at blogge og selv på travle dage må jeg bare forbi for at kigge rundt i blogland. Glæder mig til at se jer både her og rundt til crops osv i 2010.

Øvrige fotos er andre små ting jeg har lavet i tidens løb, jeg tror jeg må lave et lille udsalg af nogle af mine mønstre osv. da jeg nok aldrig når at lave alt jeg har på lager. Jeg er mest til de lidt useriøse og sjove motiver, det får du flere eksempler på i det nye år (nu jeg HAR fundet billederne...) =0)

Og sidst men ikke mindst - mine mål blev delvist nået i år - og jeg må sande jeg er en ÆGTE Kortkomtesse - mine mål for LO's var tilsyneladende ikke til at nå - jeg må prøve igen i 2010..... Men jeg er STOLT af mine 2,79 indlæg pr. uge i 2009!




Wishing you all a very Happy New Year - The angel is one I stitched some years ago for a young girl in America. She was a cancer survivor and had wished for a quilt with angels. A group of ladies stitched different squares and a very talented lady made the quilt. I will leave the angel here as a Guardian Angel for all of us in 2010. Thanks for visiting and leaving comments in 2009 - hope to see you here again in 2010 - I enjoy hearing from you and visiting you if you have a blog. All the best.

10 kommentarer:

  1. Happy New Year! I hope it will be fulfilling and happy for you and your beloved family.
    Your stitching is lovley - I'm beginning to think that there's nothing you can't do!

    SvarSlet
  2. Hvor er din engel flot og sikke et arbejde. Det kan godt være at din tidligere hobby har hjulpet dig i din farvelægning..
    Jeg ved ikke hvor vild jeg normalt jeg ellers har været med broderier, men så var jeg inde i en fair trade og genbrugs butik for nyligt. Der havde nogle designere lavet genbrug om til moderne ting. De havde bl.a. brugt en klokkestreng på en blomstret pude. Det så ski godt ud... Kom bare lige til at tænke på det da jeg så dine broderier. ; ) : )

    Godt nytår til dig og din familie.

    SvarSlet
  3. Sikke en smuk engel. Jeg er ellers ikke så meget til korsstingsbroderi, min mormor har givet os alt for mange broderede billeder (lige til at hænge over sofaen ;o) med diverse landskaber, gader og stræder og rådyr)+ diverse sofapuder, dem kan jeg dog bedre forholde mig til. Dine broderier er en nyere stil og anderledes motiver, så dem kan jeg bedre li`. Men den helt store fan bliver jeg nok aldrig. Rigtig godt nytår til dig og dine og pas godt på hinanden. KH 10na

    SvarSlet
  4. En smuk engel, som sikkert har gjort stor lykke hos modtageren. Jeg tror, de fleste kort- og scrappemagere har en eller flere andre hobbyer med i bagagen, som er med til at sætte et personlig præg på det hele.
    Jeg er lidt misundelig på jer, som får sat nogle mål og også får dem gennemført mere eller mindre.
    Det er jeg ikke så god til - altså at overholde dem :-)).
    Rigtig godt nytår til dig - du er vel sprunget ordenligt ind i det ?
    Kram Gitte

    SvarSlet
  5. Rigtig godt Nytår til dig også, håber du kom godt ind i det....
    Din engel er rigtig sød og den bliver ikke mindre sød når man læser historien. Jeg tror da helt sikkert du har ret med hensyn til farvelægning. Det kan da kun være en stor fordel. I december månede var jeg på Løndal godt ved Silkeborg, hvor mange dygtige kunsthåndværeker sælger ud at deres værker. Og der var op til flere der solgte broderier som var lavet om til tasker og andre fine ting. Jeg glæder mig til at følge med på din blog i 2010.

    SvarSlet
  6. hvor er det dog en smuk engel,håber dig og familen er kommet godt ind i det nye år, tak for søde kommentarer
    knus

    SvarSlet
  7. Hvor er den engel smuk, en sød historie om den lille engel. Jeg er sikker på at modtager blev rigtig glad for den.De andre ting du har broderet er også fine.
    Jeg har også broderet meget som barn,det har min mor lært mig. Hun har broderet meget og jeg har fået en del fra hende.Måske jeg skulle bruge dem til nogle puder.:)

    Jeg glæder mig til stadig at følge din blog i 2010.
    Forsat rigtig god weekend.

    SvarSlet
  8. Nej, for nogle rigtig søde ting - det er da synd du har lagt det helt på hylden er det ikke ?

    Rigtig godt Nytår, håber at du kom vel ind i det :)

    SvarSlet
  9. Hej søde.
    Ja, endnu en "sport" vi har (haft) til fælles.
    Jeg har de sidste år brugt den hobby som ren terapi. Bliver aldrig træt af at sidde med et korsstingsbroderi. Og så fylder/vejer det næsten INGENTING i feriekufferten ;o)
    Knus

    SvarSlet
  10. Den engel er bare så sød, og sikken farverne spille fint til hinanden. Det er næsten et fotografi, flot flot.
    svigerinden

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)