3. januar 2010

Nyt år, ny måned med MANGE fødselarer/New Year - new month and lots of b-days



Jeg kan ikke vise de kort jeg arbejder med lige p.t. - men her er et bamsebillede til Mie's badeværelse (Engelsk er et skønt sprog - se her hvor meget sødere "tør op hvis du har tisset på brædtet" lyder..). Dette billede mangler at blive strøget og presset i facon. Det lille musebillede kan ende her hos mig selv - jeg er jo inkarneret te-drikker og vi har jo mus i ny og næ (GYS).

Tak for de søde kommentarer om min gamle hobby - jeg kan anbefale korssting - det er virkelig en afslappende hobby og der er mange søde, sjove, moderne ting så det ikke behøver at være "Hjortens flugt" til sofavæggen - jeg har lavet dørskilte, bogmærker, håndklædeborter, tandfe-puder, Babybilleder med fødselsdata, højdemåler og en masse andre ting. Faktisk burde jeg rydde op i lageret og måske sælge nogle af de uåbnede pakker jeg har liggende!! Vi får se.

I am working on secret b-day cards - but here is a Bathroom picture for my DD and a cute little mouse pouring tea - I might keep that one for myself. If you know anyone interested in cross stitching tell them I might start a little garage-sale soon here on my blog. TFL

4 kommentarer:

  1. Hov... der var et par jeg kendte. De er begge rigtig søde og med en lille fin ramme kan de altså sagtens komme op at hænge.
    Ha' en dejlig søndag.
    Er stadig helt høj over din "fangst" i går ;o)
    Ses i morgen formiddag ;o)

    SvarSlet
  2. Ja, engelsk er et skønt sprog! :0) Herlig tekst på det billede.
    Min farmor var så dygtig til korssting, og jeg er så glad for jeg har fået nogle af de ting hun har lavet. Hun lever stadig, men er ikke mere aktiv på hobbyfronten.
    Tror ikke jeg selv har tålmodigheden til sådan et stykke arbejde, men jeg bliver imponeret hver gang jeg ser broderier, som dem du viser her.

    Rigtig godt nytår til dig og din familie. Jeg glæder mig til at følge med her på bloggen i 2010 også. :0)

    SvarSlet
  3. Du har så ret, det lyder meget bedre på engelsk. Hvor er de kære, de små billeder.
    Godt Nytår

    SvarSlet
  4. Søde Charlie... sikke nogle skønne broderier - og korssting er en skøn hobby at nørkle med :o)

    Tillykke med julegaven. Jeg har prøvet det vidunder du har fået (altså samme model) hos min ynglingsfotoforretning i tåstrup... Og det er bare en fantastisk skøn lille ting.. Har faktisk anbefalet modellen til svigermor :o)
    Er rigtig spændt på at se hvad du får foreviget i dette år :o)

    på snarligt gensyn
    Kæmpe Knus
    Engel

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)