1. december 2009

Så er julemåneden i gang../ Xmas season has just started...



Og her er endnu et julekort - dette til venner i Frankrig. Ældre Basic Grey papir - der stadig siger JUL og vinter til mig. Magnoliastempel, fransk juletekst (clearstamp), chiffonbånd i isblå, bling og glitterkant, filtsnefnug fra Stof og stil og lille brad med metalsnefnug. Motivet malet med Copics.

I dag var jeg også (dog uden kamera) i Roskilde for at ønske Pia til lykke med Love2scrap's nye, fine lokaler - og hilste samtidig på en masse kendte ansigter (vinker...).

This is the first day of December - the children will jump out of bed every morning to check their advent calendars and I will blog about xmas at our house and show cards and other things I have made. HAPPY holiday season and thanks for visiting.

8 kommentarer:

  1. Ja, tak for idag og alle de fine ting du havde til mig. Glææææder mig til at "prøve" det. ;o)
    Super sødt kort. Hun ser virkelig ud, som om hun er kommet på arbejde med den STORE pakke ;o)
    God aften til jer fra MIG

    SvarSlet
  2. hvor er det altså hyggeligt vi er i gang igen med blog hver dag, det er så hyggeligt at læse om julen på de andre blogge,super sødt kort du der har lavet,

    SvarSlet
  3. Rigtig fint kort. Det er nu en sød magnoliapige. MEN jeg bliver jo hel utryg, når her ikke er nogle dies på, griner.
    Uh, jeg ville godt have været forbi Pia i dag, men det passede altså ikke med arbejdstiderne.
    God 1. december til dig.

    SvarSlet
  4. Ej hvor er det kort bare sødt.Uh mit ynglins papir...;o) Tilda er jeg ret vild med.:)

    Du må ha' en rigtig dejlig juleuge.:)

    SvarSlet
  5. Happy Season Charlie..look forward to hearing how your December routine differs from mine!

    SvarSlet
  6. Rigtig sødt julekort. Lækkert med variation i teksten. Tror aldrig at jeg har set et dansk julekort med fransk tekst. ;o)

    Rigtig god december.

    SvarSlet
  7. Vinker tilbage igen - det var hyggeligt at se dig derude. Jeg håber, vi ses i løbet af december.

    Kortet er LÆKKERT! Vinterfriskt, og den røde detalje på pakken sætter de blå farver af.

    SvarSlet
  8. Sikke et sødt jule kort, hun er nu sød den lille Tilda pige.

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)