25. december 2009

1. juledagsoprydning før det store ryk-ind/ BIG lunch here tomorrow.



DEJLIG juleaften nu bag os og dagen i dag går med at hygge lidt og forberede familiejulefrokosten med 19 deltagere i morgen. Dagens foto sådan lidt hurtigt er derfor som lovet de to fine engle. Senere i aften trækker jeg lod om min blogcandy og skriver navnet her og afslører samtidig hvad det er de to engle kan - men gæt bare løs, hvis I har lyst.

Samtidig ligger blogawarden her hvis I ikke nåede at læse indlægget fra i går. Jeg kan se en del vælger at blogge videre indtil Nytår - SEJT - så ses vi jo nogle dage endnu.

Hvor er I enten kloge eller nogle drukmåse... for det er ganske rigtig julesnapseglas - men Dorit - HELDIGVIS kan de stå så man ikke skal bunde hver gang - se selv her:


Og så blev min blogcandyvinder også fundet - jeg havde 224 kommentarer og grundet dagens emne (engle) og fordi det er juleugen valgte min mand nr 110 (Det er nemlig Glade Jul i hans sangbog... apropos engle...). DET er en udenlandsk blogger der faktisk selv har en ganske morsom blog som jeg kan anbefale jer at besøge. Til lykke til Julia Dunnit.
Der var nogle dygtige gættere i dag og jeg trak en lille ekstra præmie som går til Max' mor - Dorit.

Tak til alle der har været forbi - og kig endelig ind igen - jeg finder jo på noget i ny og næ!
.

Merry Xmas to those of you not celebrating till today. These are our two, new angels - guess what they are?? Will be back later today with the answer.

My angels are as some of you guessed glasses to use when drinking xmas snaps.
I have found a winner of my blog candy - my DH decided to pick no 110 of 224 comments because this is the number Silent Night has in his hymn book (it is about angels too...). Congratulations to Julia Dunnit - who by the way has a rather amusing blog. Do drop by and see it some day Julia Dunnit.

Thanks for playing and for all the comments to everyone! Stay tuned - you'll never know when I decide to do something silly again.

12 kommentarer:

  1. Det var nogle søde små engle. jeg tror at de kan ringe?????
    svigerinden

    SvarSlet
  2. Glædelig bag jul. Jeg tror man kan drikke julesnaps af de kære engle ;o). Håber i får en dejlig julefrokost imorgen. KH 10na

    SvarSlet
  3. Mon ikke det er julesnapå man kan drikke af dem. De er super søde. Kan i have en god julefrokost, det der da en god sjat af skulle have 19 mennesker.

    SvarSlet
  4. Jeg har tilladt mig at "snuppe" blogawarden. Det er vist første gang, jeg ikke har misset en eneste dag. Jeg blogger også videre på scrapbloggen min. ind til 1. januar - håber at kunne fortsætte ind i det nye år også.
    Med hensyn til englene, kan de så mon fløjte, hvis man sætter dem på kogekedlen?! ;o)

    Du ønskes en rigtig god bagjul, håber du haft en skøn juleaften og når at få et par afslappende juledage.

    SvarSlet
  5. Englene er så absolut snapseglas, sådan noget ved en engletosset quinde som jeg ;-)

    En rigtig glædelig jul til dig og dine.

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  6. De er smarte de engle, tror også det er en form for glas, hvor man er nødt til at drikke ud hver gang, da de (nok) ikke kan stå af sig selv ....

    SvarSlet
  7. TIL LYKKE til Dorit
    Congratulations to Julia
    Og tak i lige måde søde ven.
    Det har været lige så hyggeligt som det plejer.
    Har lavet bordpynt til i morgen det meste af dagen, men nu gælder det sidste afsnit af Matador og mit eget indlæg i dag.
    Hav en god dag med alle dine gæster i morgen...
    Kram fra mig til dig ;o)

    SvarSlet
  8. Lige en forsinket julehilsen, jeg vil ønske dig en rigtig glædelig jul.

    SvarSlet
  9. Oh thanks Charlie! Wat a lovely added Christmas present, luck is on my side today then...must be the spirit of those lovley Angels that made your DH choose my number! And that makes a lot of comments too, well done you for such an interesting and bilingual blog.

    SvarSlet
  10. Hvad.... ????!!!! Weeeee, har jeg vundet noget, mig som nærmest aldrig er heldig, i hvert fald ikke i spil og lodtrækninger, men her til jul er det da skønt at være en lille smule heldig. Og tillykke til Julia !
    Tak Charlie !
    De glas er godt smarte og må gøre lykke til enhver frokost, om det er jul, påske eller ved andre lejligheder, schaaaÅl !
    Hilsen Dorit og Max

    SvarSlet
  11. Hvor sjovt/sødt, at du har valgt at vise englene fra os til jer til jul og spørge hvad de mon kan?
    Kh Elias, Steen og Mette

    SvarSlet
  12. Hej,

    De er søde de engle snapsglas. Hvor kan man mon få dem henne ? :)

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)