26. december 2009

Et lille gavemærke fra i år../ One of this years gifttags



Lille stempel med Forever Friends bamse jeg fandt i Skotland i september - perfekt til små til og fra mærker, ikke ?? Men det blev desværre kun til nogle få til de særligt udvalgte!!

I dag bliver det et ULTRAkort indlæg da jeg liiige skal bage formbrød til rejerne og lave frugtsalat og en zillion andre småting inden 13.30 når gæsterne kommer. Der er friske lys i juletræet, nissegaver til børnene under samme træ og raflepakker klar i kassen til senere brug. Min søster, alle mine nevøer med familier og min mands søster med familie kommer til årets julehyggefrokostdag - SKØNT!!!

Not a lot to say today as it is the annual Boxing day lunch for the family. Above little gifttag was made with a cute Forever Friends stamp I bought in Scotland earlier this year - I had great plans of making LOTS of them - enough said.... =0)

8 kommentarer:

  1. Uha raflegaver!! Du husker nok hvor dårlig jeg er, til ikke at få nogle af gaverne. OG VI SKAL OGSÅ TIL JULEFROKOST, MED RAFLEGAVER UNDER ARMEN I DAG!! Stakkels resten af familien, hvis jeg ikke får nogle af dem ;-)

    SvarSlet
  2. SÅDAN... du har da et arrangement i vente... ;o)
    Super kært gavemærke, men kan godt forstå det kun var til de udvalgte.
    RIGTIG GOD DAG...
    Knus og hils dem jeg kender ;o)

    SvarSlet
  3. Må I have en dejlig julefrokost med familien, og pakkespil, det er SÅ sjovt, det nåede vi allerede juleaften, en af gaverne var pakket ind i nodepapir, så den gik jeg efter, der var en sjov bog indeni med tips til, hvordan man f.ex. holder en krokodille !!
    Rigtig sødt gavemærke, hmmm tænker på man måske allerede om lidt burde begynde at lave dem, man har jo ikke tid lige tæt på jul...
    Uhm, rejemad, så'n een kunne jeg godt lige konsumere !

    SvarSlet
  4. Ah, I had a lot of those intentions! Great tag idea tho'!

    SvarSlet
  5. Et rigtig sødt gavemærke, og nu har du et helt år til at producerer dem i ;-)

    SvarSlet
  6. Kan i have en rigtig dejlig 2. jule dag. Og sikke et sødt gavemærke du har lavet.

    SvarSlet
  7. Charlie, I've sent you my address via a PM on UK scrappers. If it;s not too much trouble, I'd like something from Denmark please!!

    SvarSlet
  8. Det var også fine mærker.

    Jeg håber, at I har haft en dejlig dag med familien. Jeg kan slet ikke forestille mig så stor en julefrokost. Du må da have stået på hovedet i køkkenet for at nå det hele?

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)