16. december 2009

Juleshoppedag i dag.../I am off to buy presents today...



I dag må det være passende at vise en af Mie's julebamser en Cherished Teddies figur der hedder "U melt my heart". Jeg har juleshoppedag i dag (ja tænk det får vi hvor jeg arbejder) - ikke en af mine mest kvikke beslutninger at lægge den i dag og i København - men håber min alder og mit uskyldige udseende sikrer mig fred og ro så jeg ikke ender siddende i futtog med de andre ballademagere. TÆNK hvis de kunne finde ud af KUN at kaste med snebolde som bamsen her - så var meget sparet! God onsdag og tak for besøget og jeres søde kommentarer til Emma i går - hun blev SÅ stolt og glad. =0)

This is one of my DD's lovely CT teddies. You melt my heart he says! The detail in these cuties is absolutely gorgeous - even the names they give them are cute. I show him today - because I am off to Copenhagen to do my xmas shopping today. NOT one of my brighter moments when that was decided some time ago - but hopefully I look like a granny out shopping and not an activist against COP15. If these young people would trow snowballs and nothing else - life would be a better place! =0)

8 kommentarer:

  1. Yes Charlie, Climate change without violence would make me happy! Hope you have a lovely day of shopping.

    SvarSlet
  2. Jamen han passer jo liiiige til i dag... med sne udenfor, så er vi vel på vej i det rette julehumør...
    GODT det ikke er mig der skal til Kbh. i dag... Thomas og kolleger har lige måtte nappe en taxa til Lufthavnen for at være sikre på at nå deres fly til France... hvor de skal stå på ski!! (næsten ikk' misundelig!!)
    X'er fingre for at du får en god dag i K. trods alt...
    Kram

    SvarSlet
  3. Hvor er han kær.Håber at du kommer helskindet hjem igen og med alle julegaverne.

    SvarSlet
  4. Den søde bamse ville helt sikkert pynte hjemme hos mig. :-)) Håber du har haft en god dag i hovedstaden.
    Politiet havde spærret hele området omkring Hovedbanen af, så jeg kunne ikke komme hjem, da S-togene heller ikke kørte.

    SvarSlet
  5. Ih hvor er han kær. Ja jeg har da også lige den perfekte plads til ham på min hylde
    Jeg håber du er kommet sikkert hjem fra KBH med alle julegave indkøbene. :)
    Du må forsat ha' en dejlig aften.

    SvarSlet
  6. Waaau hvor du dog julehygger her - med mange lækre juleting. Jeg vil holde øje med dig i Futtogt - husk at tage uldne under"garner" på - hvis de har glemt ligge underlagende!

    Du og dine må have en vidunderlig jul og et godt NYTÅR. KNUS

    SvarSlet
  7. Ja, den kan man da slet ikke stå for, den søde julebamse. Og for en gangs skyld har vi julevejr, der passer til den ;o))

    Fortsat god december

    SvarSlet
  8. Hvor er den sød den lille bamse. Håber du havde en god tur til KBH, tænk at få en fridag dit heldige asen....

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)