10. december 2009

Et kort lavet på SAM / A card made during SAM...




På SAM deltog jeg i et "Lav 5 julekort på en time" og det gjorde vi. Rikke havde lavet nogle søde og sjove kort - men nogen af dem har jeg været nødt til at "pimpe" lidt op før jeg syn's det var "mine". Bl.a. dette der fik bling på hjertet - større skrift på forsiden og en lille tag, glimmerkant og snebolde ned langs ryggen. Indeni også lidt mere pynt og så ville min håndskrift altså forsvinde helt på den stribede bund, så HURRA for min nye MS hjørne og kantpunch med snefnug - som iøvrigt var pærenem at bruge, hun kan altså noget med punches hende Martha.

A card we made at a course I partipated in. Cute idea - similar to the one I used making a giftcard holder recently - but it needed some glitter and stuff before I could send it off to someone. I also used my new MS corner and border punch to make a piece of white to write on inside the card. Easy peasy to use - she sure knows her punches Martha S. TFL

7 kommentarer:

  1. Det ser godt ud, at du har pimpet dem op.
    De kort har jeg da fuldstændig glemt, dem har jeg jo også... Men jeg er ikke sikker på, at mine kommer på bloggen ; ) : )

    SvarSlet
  2. Der VAR det jo.. det ser altså godt ud med dine små ekstra detaljer... må hellere finde alle dimserne frem igen og handle lidt på det.
    Hav et par gode dage ;o) og hils K.

    SvarSlet
  3. Another lovely one Charlie..I like the word 'Jul'..so much shorter than Christmas for a card front!

    SvarSlet
  4. Jeg synes også, at det var nogle rigtig søde kort, vi lavede der på kurset, men jeg har det ligesom dig, at man gerne vil sætte sit eget personlige præg. Eller man kan slet ikke lade være. ;-))

    SvarSlet
  5. Uh et lækkert pimpet julekort du har lavet. Vild med Martha punch, jeg har selv et andet med snefnug.:)
    Du må forsat ha' en dejlig december aften

    SvarSlet
  6. Hvor er det et flot kort! Og det er jo fedt, når man kan pimpe lidt videre selv.

    Ja, Martha kan virkelig noget med punches; jeg har faktisk for ti minutter siden sagt det nøjagtigt samme til min mor.

    SvarSlet
  7. Super flotte kort - den der sne fnug punch er da bare for lækker;0)

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)