14. december 2009

Næste generation af kortmagere er sikret../Look what I got in the mail...



Et FINT julekort fra Emma - datter af en af mine kolleger. Emma er 7 år og har arvet nogle af mine scrapting - bl.a. et lille punchsæt der kan punche bogstaver. Og med dette "sit eget første alfabet" har det søde barn så lavet et fint julekort til mig - er det ikke fint? TAK Emma - det er jeg rigtig glad for og nu står det både hjemme på min kaminhylde og her i min blog. Hvis I skriver en lille besked til Emma er jeg sikker på hendes mor viser dem til hende. =0)

One of my colleagues has a daughter (7Y old). When I look through my stash I sometimes make a little parcel for her. Last time it included a set of letter punches and she was ever so excited having her own alfabet. This is the xmas card she made for me - cute isn't it. I think I have created a new cardmaker. Way to go Emma... Pls leave a comment for Emma.

10 kommentarer:

  1. It's a lovely card, Emma sure has an eye for the colours.I have the fern leaf punch that Emma's used here - it looks fab like that!

    SvarSlet
  2. Hold da op, vi har da vist at gøre med et naturtalent, der både kender alt til den gyldne trekant og det hele.
    Super flot julekort, jeg kan godt forstå, at du blev glad for at modtage det...

    SvarSlet
  3. Eiijjj... hvor er det FINT!!
    Det ser så fint ud med julefarverne sammen. Mon det er julemanden der er kommet brev fra??
    God jul til dig Emma.

    SvarSlet
  4. Hvor er det et flot kort som Emma har lavet til dig. Glædelig Jul til Emma.

    SvarSlet
  5. Når man allerede som 7 årig er så dygtig til at lave kort, hvad skal det så ikke ende med. Så flot Emma, sådan et kort vil pynte i et hvert hjem. KH 10na

    SvarSlet
  6. Hej Emma sikke et fin julekort du her har fået sat sammen med de hel rigtige farver, forsæt med at lave kort godt gået.
    svigerinden

    SvarSlet
  7. Wow et flot kort Emma, virkelig fint.
    Sikke osse nogle fine julehuse I har lavet Charlie, sikke et arbejde. Jeg har ferie, og det sner så tror jeg vil blive indedøre idag og prøve din Nissekage fra den anden til børnene når de kommer fra skole.
    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  8. Hvor er det julekort som Emma har lavet bare utrolig flot. Ja hun er da helt sikkert et naturtalent.

    SvarSlet
  9. Jeg kan godt forstå at du er blevet glad for sådan et sødt kort. Det varmer :0) Hils Emma og ønsk hende en god jul.

    SvarSlet
  10. Det er jo da bestemt næste generation af kortmagere, vi har her. Så fint et kort!

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)