30. december 2009

Til lykke Sarah 11 år i dag../Another b-day the day before New Years Eve..


Min venindes yngste - Sarah - fylder 11 år i dag - så hun nåede i sin tid lige at blive en årgang 1998. Jeg blander ALDRIG jul ind i decemberbørns fødselsdage mens de er børn - men i år besluttede jeg at den unge dame var gammel nok til et lille glas bobler på sin fødselsdag og morede mig lidt med at lave en rigtig champagnelukning på flasken!! =0) Toppen er selvfølgelig guld - selvom den ser sort ud her. Sarah ønsker sig broderiting - så jeg har hygget mig med at samle en masse små begyndersæt med mønster, tråd og stof og så også nogle større mere vanskelige når hun er klar til dem. Hyggeligt at rode rundt i den del af min hobbyverden, som godt nok har ligget næsten stille siden scrap og kort tog over.
Tror jeg for sjov vil vise et par af mine færdige broderier i morgen på årets sidste dag.

My little friend Sarah will be 11 today. Being born sooo close to New Year - I decided she was old enough to taste a glass of "bubbles" at least on her card. All she wished for was things to start cross stitching - and I love to start people on a new hobby and had lots of stuff from my cross stitching days to make her cute little beginners kits and also something more difficult for later.

7 kommentarer:

  1. Kender godt til det med at ikke alle ens hobbyer kan fylde lige meget hele tiden.
    Jeg vil glæde mig til at se dine broderier.

    Sødt kort !!

    SvarSlet
  2. Hvor heldig kan sådan én som dig være... at kunne videregive en broderipakke og på den måde få lageret til at synke...(fnis)...
    Bare det var mig ;o)...(he-he)...
    Og sikke et fint kort. Det var da en god idé... og det ser sk... godt ud at der er ståltråd om proppen =0)
    Knus til dig fra mig

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare et sødt kort til den unge dame. KH 10na

    SvarSlet
  4. Jeg er også imod at fødselsdagsfolk fra december skal have deres gave i julepapir og deslige... det skal jo ikke gå ud over dem, at de er født ved juletid.
    Mine broderiting ligger også stille efter scrap kom ind i billedet, vi tjekker da lige, om der skulle gemme sig noget i skufferne, det kunne være sjovt at se nogen af "rædslerne", hæ-hæ !

    SvarSlet
  5. Ja du er ikke den eneste som har broderier og garn dukker på lager. Men man kan jo bruge noget af det til scrap. Et sødt kort den lille pige skal have. Glæder mig til at se dine broderier.

    SvarSlet
  6. Sikke et fint kort du har lavet til Sarah. Skønne farver og detaljer.:)
    Jeg vil ønske dig og din familie et rigtig godt nytår. Tak for din søde kommentarer. På gensyn i 2010:)

    SvarSlet
  7. Dette kort er godt nok meget fint og sart i farverne, et rigtig tøse kort.
    svigerinden

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)