23. december 2009

Tid for det årlige julebad../Time for the annual xmas bath...




JO - det har jeg hørt om... og som barn brugte min mor fyrrenålebadesalt i karret - men jeg blev alligevel LIDT forbavset da dette syn mødte mig i dag. MEN det var jo selvfølgelig fordi juletræet lå stivfrossent og dækket af sne i haven og det nemmeste sted at tø det op og så lige ved siden af et afløb - var selvfølgelig i brusekabinen! Nu håber jeg bare ikke træet også får lyst til en tur i spa-bad inden det har tid til at agere JULETRÆ her i huset. Det er dagen før dagen og vi skal have risengrød i aften sammen med Elias og hans far og mor, da de skal til Bedste i Jylland i julen.

Our tree was covered in snow and quite frozen and where was the best place to let it defrost without leaving wet spots all over the floors - in the shower! Men are so clever, bet Martha wouldn't have thought of that. Only hope this tree does not expect a shot at the jacuzzi as well before doing its duty as a NORMAL xmas tree.

10 kommentarer:

  1. NY måde at få FYRNÅLE duft i huset - TAK for en dejlig Juleblog !!

    SvarSlet
  2. Sikke en renlighed hjemme hos jer ;-) ;-) Men selv for et juletræ kunne det vel være skønt med en tur i spaen....Rigtig god jul til jer Charlie.

    SvarSlet
  3. Kan du og familien have en rigtig god jul.

    SvarSlet
  4. Ja vores træ var også småfrossent da jeg købte det.

    Du ønskes glædelig jul og et godt nytår.

    julehilsninger fra
    Alfie.

    SvarSlet
  5. Jeg kan huske mine mormor og morfar havde noget skumbad med stærk fyrnåle duft stående på kanten af badekarret sammen med ægge shampoo- (smiler). Håber du får en dejlig jul samt et godt og lykkebringende nytår. Tak for en god blog - her er altid god indpiration og en historie bag.
    KH 10na

    SvarSlet
  6. Og hvad med en tur i sauna, den går nok ikke, så falder nålene før festen i morgen !
    Rigtig glædelig jul !!

    SvarSlet
  7. hos os har julen stået for døren (bogstavelig talt) i flere dage- da vi købte det kunne han ikke banke foden på for stammen af træet var frossen - så det der med at lægge det på altanen som vi plejer kunne vi godt glemme - og så måtte det stå på reposen!

    SvarSlet
  8. Tænk, at I giver jer tid til at vaske juletræet, inden det må komme ind i stuen. Det kalder jeg grundighed ;o)

    Herligt billede og jeg glæder mig allerede til at se det scrappet.

    SvarSlet
  9. HO HO det er jo dejligt med et rent træ det vil julenissen sikkert være glad for. Så dufter det så dejligt.
    svigerinden

    SvarSlet
  10. Det var da genialt og lade det stå der og tå, og så kan det lige blive spulet lidt og få sit julebad :o)

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)