14. september 2010

Nye kort til OSH del af min produktion på Scrap'n'dream i lørdags/Cards I made for OSH

Ja - tiden gik skam med andet end at snakke og spise softice! Selvom det var yderst fristende at der stod sådan et dyr i pauseområdet.

Jeg der ellers BESTEMT ikke skulle købe noget papir faldt i vandet da der var papir til 4 kr arket - det er altid rart med nogle nye farver og disse var lidt efterårsagtige. Fandt på denne model hvor selve mønsterarket kun er et lille stykke omkranset at karton, her punchet med Margit's (tak for lån til dig) fine MS fuglekant.
De små fugle er fra Multiscrap til 3 stk for 5 kr - laserskåret i træ - er de ikke FIIIINE?? Den ene fugl hænger lidt med næbbet så det kort blev et Savner dig kort - den anden er lidt mere livlig så den kommer med et hjerte og det siger vel alt tænkte jeg - så jeg satte ikke en tekst på dette. Når først man er vant til at bruge MS punchen sidder målene i fingrene og det går rimeligt hurtigt at lave de utroligt detaljerede og smukke kanter. Det er nogle STÆRKT vanedannende punches den gode Martha laver!!!
Og så er julekortproduktionen til OSH skudt i gang (læs evt. mere under deadlines på OSH-bloggen) og jeg er gået i tænkeboks for at finde på nogle forskellige modeller jeg kan lave - både nogle noble, nogle sjove og nogle søde var tanken. Men mere om det senere.  Ha' en god aften!

These cards were made last Saturday at a crop - I am totally in love with the majority of the punches made by Martha Stewart - or should I say totally addicted??  Look how perfect they are and how they make a fairly simple card special! Gotta love that! One little bird looked a bit sad - and I made that card a Miss you card - the other one brings a little heart and I decided it didn't need to say anything else. Thanks for looking. As the next month or so is dedicated to making xmas cards for the troops I need to think of a set of cards I can mass produce - I think I need several version - otherwise I will be bored making them. Time will show what I end up with. =0)

9 kommentarer:

  1. Jeg elsker bare de fuglekort - de er SÅ søde :)
    Det var også fedt at se dem rigtigt i lørdags

    SvarSlet
  2. Lækre kort. Flotte fugle og ikke mindst kant, dem har jeg ikke set før. Hmmmm .. nyt behov ; )

    SvarSlet
  3. Hvor er de søde og hvor passer de punchede kanter flot til små fugle..flot flot

    SvarSlet
  4. wow så lækre kort har så meget tænkt på at jeg måtte eje de lækre punch, flotte kort. Jeg har pakket julekort til OSH lægger dem hos love2scrap men har ikke lavet dem med kaffe duft hi hi. Du må have en dejlig uge
    knus Pia

    SvarSlet
  5. Charlie you are a star - the cards are beautiful and I agree about the punches...but it's the love that comes from them that makes them more beautiful. I don't have ANY Danish, but if you want to bung me a few Christmas phrases to copy, I'll make some cards to send to you too.

    SvarSlet
  6. Hvor er de søde de kort, og fugle med tekst der passer ! Ja, du ser og tænker da også på det hele.
    Hvorfor er jeg slet ikke overrasket over det ?
    Den punch fra MS har jeg slet ikke set endnu. Den er fin.

    SvarSlet
  7. Yes Charlie, Martha Stewart is an addiction and I suppose you could get some therapy for it, but would you want to? No, I thought not!
    I have vowed not to buy anymore punches, but I know it won't last.
    2 delightful cards, the little birds are so lovely.
    Love Elaine xx

    SvarSlet
  8. Det er da nogle meget fine kort du her har fabrikeret, gode farver og så den kant helt vild sød.
    svigerinden

    SvarSlet
  9. Så søde de fugle : ) dejlige kort, og den MS punch er da virkelig flot.

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)