8. september 2010

Når et kort skal bruges til en begravelse

I første omgang var jeg i tvivl om vi skulle bruge blomsterhandlerens neutrale kort til bårebuketten, men så tænkte jeg "når jeg for få måneder siden lavede hans kort til 70-årsdagen og han blev glad for det - så må jeg også lave et farvel kort". Jørgen var en af min mands kolleger, så jeg kender ham kun en lille smule - men K blev sendt afsted med en fin dannebrogsfarvet bårebuket og dette kort, som jeg endte med at blive "glad" for jeg havde lavet, trods alt.
My DH needed a card to bring to a funeral and asked me to make it because I recently made a card to the same gentleman for his 70th birthday which he really liked. NOT an easy task - but this is what I ended up making. Oval greeting ways Goodbye and then his name. Felt strange making a card for this kind of occasion but I was glad I could help my DH by making it and think it was what his friend would have liked to see.

14 kommentarer:

  1. det er et meget smukt farvelkort du har lavet som siger det hele. det er altid svært at lave et kort til de lidt mørkere tidere i livet

    SvarSlet
  2. Det er et smukt og fint kort, og jeg synes, det er helt rigtigt, at du lavede et fint kort til Jørgen en sidste gang.

    SvarSlet
  3. Jeg synes at det er meget smukt. Godt at du lavede det!

    SvarSlet
  4. Hvor er det smukt og godt du lavede det til ham, også en smuk tanke....

    SvarSlet
  5. Det er det, der er rigtig svært, kan vi bruge vores glade og sorgløse scrap til den sidste hilsen... men jeg synes, du er sluppet fra det på perfekt vis, så det kan vi godt, når det bliver gjort på sober måde som her !!

    SvarSlet
  6. Betænksomt og gennemført...og afgjort en god ide...!
    Knus
    Engel..

    SvarSlet
  7. Sikke et fint kort og meget diskret i farvevalget til et sidste farvel.
    svigerinden

    SvarSlet
  8. fantastisk smukt farvel kort og hvorfor skulle det ikke være et hjemmegjort kort.
    knus Pia

    SvarSlet
  9. Så smuk du har lavet det... og jeg synes, det er så smukt og personlig med hjemmelavet kort til begravelse

    SvarSlet
  10. Smukt og stilfuldt kort. Tydeligvis lavet med omtanke. Og selvfølgelig kan man da give sådan et kort.

    SvarSlet
  11. SMUKT. Så enkelt vil jeg sige det. Og tanken om, at I for kort tid siden fejrede hans 70 års dag og havde ét af dine fine kort med, gør det til en fin gestus at dette også skulle være ét af dine smukke, gennemtænkte kort. Farver og dekoration afstemt perfekt efter lejligheden.
    Kram

    SvarSlet
  12. Det er et meget meget smukt kort du har lavet!

    SvarSlet
  13. Rigtig flot og stilfuldt.

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)