27. september 2010

Hjemme igen - efter lille smuttur til Skotland...

... og har straks lagt endnu en mail på OSH-bloggen - denne gang fra Kandahar airfield.

På fredag kører jeg til Convention på Fyn, det glæder jeg mig meget til at deltage i og hvis jeg når det inden da glæder jeg mig også til at vise jer lidt fotos fra SKØNNE SKOTLAND - lige nu må I nøjes med denne lille hilsen .

PS - og JA - jeg har købt ind af scrapsager  - sågar i et STORT havecenter var der en Craft-department med fine sager jeg ikke har set her i DK. Jord, blomster, planter og scrapsager - utroligt at finde disse ting under samme tag, ikke??? Disse indkøb skal jeg også nok vise.

Just a few lines to let you know I have been in Scotland for a couple of days - had a wonderful shopping trip to a Hobbycraft shop - thought I had died and gone to heaven for sure. Had to restrict myself - as paper is quite heavy - but managed to get some lovely pads I have not seen around here - some stamps and a few dies. More later - must climb Mount Washing first.

5 kommentarer:

  1. Velkommen hjem... Ups... jeg troede det var i aften/nat I kom hjem.
    Glæder mig til at se hvad du har snoldet... og I har jo med garanti nydt dagene med vennerne. Må straks på OSH-bloggen og læse nyt!!
    Kram

    SvarSlet
  2. Velkommen hjem igen! Jeg fløj straks over på OSH, og jeg får altid kuldegysninger, når jeg læser derinde. Tak for dig endnu en gang.

    Og så må jeg hellere gå op og lave nogle flere julekort!

    SvarSlet
  3. Välkommen hem!

    ÅHHH! Jag älskar Skottland - vill så gärna dit. Och gärna nu på hösten med alla färger. Jag antar att ni hade det superfint!
    Knus!

    SvarSlet
  4. However flying, I hope you had a lovely time. Have not forgotten my promise but am pleased to have heard that there's no particular deadline! Look forward to hearing about your new stuff!

    SvarSlet
  5. Yay Velkommen Hjem søde Charlie :D Glæder mig til at se dig på lørdag!!

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)