9. december 2011

9. december - er det OK at være NISSETRÆT på en fredag /Friday and tired...

Sikke en travl uge jeg har haft - så i dag sympatiserer jeg med min søde, lille, norske nissedreng:


Er han ikke skøn - og præcis så meget har jeg tænkt mig at slappe af i aften. Derfor er dette et kort indlæg - MEN DET ER HER!!

Og tak for de søde kommentarer til samlesætskortene - min kollega var supertilfreds - og har lovet mig
besked på mandag om hvordan det gik. =0)

I had a long week at work and feel as tired as this little elf. But I said I would blog daily and this is it for today. =0)

9 kommentarer:

  1. Uha-ja... tæt på, at jeg har det lige sådan. Heldigvis fik jeg en "morfar" i stolen, mens Sofie fik en lur i barnevognen... =0)
    Men ind i mellem "vi" legede, fik jeg da fikset lidt "love" til OSH ;o)
    Nyd aftenen i stilhed og SOV GODT... ;o)

    SvarSlet
  2. Det er garanteret helt velfortjent med en lig-ned på sofaen i aften.
    Er den nisse norsk ? Vi har en magen til, som er beregnet til at hænge på kanten af noget. Derfor hænger den altid PÅ Altovasen. hihi.
    Vores nisse er købt i Vejle...

    Sov godt. God weekend og på gensyn i morgen.

    SvarSlet
  3. Netop hjemkommen fra julefrokost på arbejdet, så jeg kan kun tilslutte mig konceptet med at være træt på en fredag.
    Tror jeg vil gøre som dig, og bare slappe af i aften.

    SvarSlet
  4. Jeg er også bare trææææt i dag .. godt det er weekend :)

    SvarSlet
  5. Kær lille nisse og jeg håber du får slappet af. God weekend

    SvarSlet
  6. Isn't he sweet! Totally understand the need to give in and sleep. Hope you have a relaxing weekend.

    SvarSlet
  7. Hvor er han bare cute : ) sådan har jeg det også, lige nu, men jeg er også på vej i seng ; )
    Håber du har fået slappet af og bare nydt sofaen hele aften : )

    SvarSlet
  8. Jeps! Det er helt bestemt i orden - jeg håber, at du fik slappet helt af i går og er klar til week-enden.

    SvarSlet
  9. Han er godt nok sød din lille nisse.
    Nu må jeg vist også hellere i seng ; )
    God søndag.

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)