22. december 2008

Tvillinger hjem fra sygehuset / The arrival of twin girls...

Bestillingskort til kollega der lige er blevet faster til tvillingepiger. Hun bad egentlig kun om 1 kort nu de kommer hjem fra sygehuset - men min scrappehjerne tænkte - NIXEN BIXEN - de er to små personer - så de skal have hvert sit kort. Derfor disse to "næsten" identiske kort til de to små prinsesser. Datostemplet har fået en sutteflaske brad oveni den lille kage der ellers er der - så passede det bedre, syn's jeg. Jeg har IKKE glemt at trække blogvinder i denne uge. Men jeg har bestemt at der trækkes 2 gange den 25. om morgenen. Det ER jo en amerikansk udfordring jeg har deltaget i - og "over there" får man jo først gaver om morgenen. Så bare kommenter løs - I bliver ikke snydt - der er bare to vindere 1. juledag. TAK fordi I har fulgt med så længe og TAK til alle jer der også har blogget - det har været sjovt at følge med i.


Twin baby cards for a colleague. Her brother just made her an aunt for the first time - and to twin girls. She asked for a card - but I decided to make two - one for each - almost identical - but still individual. Hope she will like the idea.

10 kommentarer:

  1. Nårh, hvor er de bare kære og helt igennem tøsede. Det ser så flot ud med de just rite stempler - og så kan jeg jo bruge dagen på at gætte, hvad de skal hedde når de starter med A og O, hehe - Olivia og hmmm Alberte måske

    God dag til dig :)

    SvarSlet
  2. NÆSTEN rigtig gættet Diana. De hedder Andrea og Olivia. Just Rite - IH tak for komplimentet - men det er såmænd bare et QK bogstav i midten af en tekst jeg har skrevet i Word og printet ud =0).

    SvarSlet
  3. Ihhh nogle søde kort.
    God jul til dig og din familie.

    SvarSlet
  4. Det er super lækre kort, og jeg er helt enig med dig i at de skal have hver deres. Min kusine har tvillingedøtre, og de har altid haft helt forskelligt tøj, fået seperat kort og gaver med mere.

    Jeg gættede på, at de skulle hedde Olivia og Anna (godt med opklaring, for vi er ikke spor nysgerrige).

    Hav en skøn lille-lillejuleaften.

    SvarSlet
  5. Hvor er de dog bare utrolige søde de kort du har lavet til dem.:)
    Du må ha' en dejlig
    22.decemberdag.

    SvarSlet
  6. Åh, vilka söta kort! En bra idè att dom får varsitt kort ;-)
    Ha en riktig god jul - den är snart här!
    Nina C.

    SvarSlet
  7. GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR önskar jag också! Hoppas du får en härlig ledighet och att tomten tittar förbi.
    Vad ledsamt om ScrapEventet men som du själv skrev, du kommer ju hit andra gånger (mässan i mars kanske?) och jag hoppas vi ses då istället.

    Kram,
    Maria

    SvarSlet
  8. Hvor er det nuttede kort og selvfølgelig skal de have et hver. Til din kommenter på min blog, nej der har ikke været julepost tror måske han venter med at komme til i morgen. Du må have en dejlig mandag aften

    SvarSlet
  9. Hvor er det 2 søde kort... og godt tænkt at der skulle være et til hver... De er super nuttede.
    Hyggeligt at sige "dav" til K & M i går. Og jeg sladrer ikke hvad der var i poserne ;-)
    God aften til dig
    KNUS

    SvarSlet
  10. Charlie, they are so cute. I am sure she loved them. I did a the same with Twin cards...made them almost identical.
    Caz
    x

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)