20. december 2008

Så skal der pyntes juletræ / Look who's ready to deck the halls...

HOVSA - jeg løb tør for kort - og havde faktisk glemt disse små søde pindsvin - de måtte lige på et kort sammen med mit lækre QK julealfabet. I dag lørdag kommer barnebarnet for at bage, så vi må hellere se at komme i seng. Men der er jo en masse man skal nå, når man nu ikke skal tidligt op næste dag, ikke??? Opdagede at jeg havde glemt prikker og kunstig syning inden jeg scannede - sådan går det med MÅNESKINSARBEJDE - men det blev rettet inden det blev sendt.

OG så har jeg sørme fået en JULEAWARD af Karina - 1000 tak - hun skrev:
Til Charlie fordi du laver de skønneste qk kort, som jeg bliver meget inspireret af. Altid hyggeligt, at komme forbi din blog. Det er jeg da glad for at du syn's! Og undskyld jeg må have overset at du også blogger hver dag - du bliver FLUKS tilføjet min linkliste.


Gee - I ran out of cards. Just as well - cause I totally forgot I had coloured in some of these cuties. HAD to use them together with my lovely QK Jolly letters. Better get to bed, our DGS is coming tomorrow to "help" baking cookies. BTW Danish lesson for you again text reads Christmas greetings - glad I made it in Danish as it is not as many letters - AND as you can see the UK version is easier thanks to QK's preassembled sentence. =0)

8 kommentarer:

  1. Tillykke med awarden... sådanne varmer jo altid...

    Ja, de er nu rightig søde de pindsvin, især som de render der med bjælderne... godt du nåede at få lavet det manglende..

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  2. Ja, en gang imellem går det lidt for stærkt, men det var godt du opdagede det inden det blev sendt. Rigtig god bagedag

    SvarSlet
  3. Det er da bare NUTTET... på den gode måde...
    Uuhhhhh jeg VIL ha' fingre i den QKjulepakke... mon julemanden har hørt mine ønsker..?? og har jeg været sød .. ??
    Til lykke med awarden. Fortjent... det er altid rigtig hyggeligt at besøge din blog... og tak fordi du fik "sparket" mig igang.
    God fornøjelse med kagehuset... tak for pustning... 45 min. med fingeren i koldt vand har hjulpet... 8-0
    Knus og god dag.

    SvarSlet
  4. Super søde pindsvin.Charli jeg har sendt en privat besked med min adresse håber du har fået den. En rigtig god weekend til dig.

    SvarSlet
  5. Jeg håber i får julebagt en hel masse og at i får hygget en hal masse på denne skønne solkinsdag - og blæsevejrsdag!! :-)
    De pindsvin er nemlig super søde! Skønt kort.
    Glædelig 20. december.

    SvarSlet
  6. Det var et fint julekort. Det ser rigtig kært ud med de prikkede bogstaver.

    Jeg håber, du har haft en dejlig dag med barnebarnet.

    SvarSlet
  7. Tillykke med awarden.
    Ja nogle gang går det lidt stærkt især når man er træt.:)Men det er et rigtig sødt kort.Jeg kan også godt lide de små pindsvin.
    Håber du havde en dejlig dag sammen med barnbarnet.:)
    Du må forsat ha' en god aften.

    SvarSlet
  8. Hvordan kunne du da glemme de søde pindsvin? ;) Godt du nåede at få lavet et kort med dem også selvom det blev til måneskinsarbejde :)

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)