17. januar 2011

Og idag bliver min nevø 31 / and Happy bday to one of my nephews

Denne gang får I så Mies kort i et indlæg for sig (så aka ikke kalder mig "onde mor"). =0)

Her er hendes kort til fætteren. Hun var på Google earth for at se farven på mure og tag på deres nye bolig, så huset (nr 6) kunne ligne originalen. SU rullestempel med husrække, QK sky borderdie, QK alfabet Typist og en lille hjemmelavet SU-hilsen. Første større stempelmotiv Mie har farvet med Copics - farverne bedre IRL - det var lidt dumt fotovejr i går.


Mie made this card for her cousin. She even went on Google earth to make sure the house looked like their new home =0). Her first attempt with Copics. Looks like I have to hide them in future as she quite liked them! TFL

12 kommentarer:

  1. Skønt kort i dejlige glade farver.

    SvarSlet
  2. YES, sådan skal det være, søde mor.
    Sikke et flot kort Mie har lavet. Jeg har aldrig prøvet de copic-penne, dem har jeg ikke lige været i nærheden af. Måske man skulle prøve en dag.
    Men flotte og klare farver på husrækken.
    Og hvem andre end Charlies datter kan finde på at gå på Google earth, for at se farver på huse ?? haha.
    Jeg tror fætteren er blevet glad, for hvor mange kort får man lige, hvor der ligger sådan en omtanke bag ?

    SvarSlet
  3. Et super herligt kort.

    SvarSlet
  4. Godt gået Mie, sikke et fint kort, og med nogle skønde farver.
    Bodil H

    SvarSlet
  5. hvor er det fedt at hun har været på google earth det er virkelig at gøre noget ud af det! Det er så flot et kort!

    SvarSlet
  6. Hold da op ja du er da godt nok fødselsdags ramt her i januar , sikke skøn kort produktion flot som altid. Du må have en god aften

    SvarSlet
  7. Lækkert kort, super ide at google huset *GG*
    Copics ja, dem prøver jeg også for øjeblikket at lære at bruge : )

    SvarSlet
  8. Super sødt kort, Jeg kender godt det med dårligt fotovejr. Nogle gange ville mang ønske man havde et fotostudio.
    Krammer Heidi

    SvarSlet
  9. Skønne, skønne kort du og Mie har lavet!

    SvarSlet
  10. Super sødt kort. Jeg er vild med de der skønne huse... flot farvelagt

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  11. Så fik du sørme en award af mig :)

    SvarSlet
  12. Jeg havde aldrig tænkt på at google folks huse, for at se farver m.m., men det er da en fantastisk idé.

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)