15. oktober 2010

YouSee arbejder på en fejl - så igen TV - men så kan man jo lave kort!/ No TV signal - but who cares I am making xmas cards!

Jeg har ellers besluttet mig for serieproduktion her i slutspurten til OSH-julekortene, men det går ikke lige som planlagt - for pludselig vil mine fingre altså lave noget helt andet - bare fordi min hjerne får en ide. Så her er et HELT anderledes kort af nogle julerester jeg har "arvet" fra Gitte Y (tak Gitte). De røde bær på kristtjørnen i hjørnet har fået Glossy Accent - men det ser man ikke så godt her.


Her er så et udvalg af de rimeligt ens kort jeg lavede i går aftes hos Scrapfactory - jeg have klargjort en del hjemmefra - så jeg fik "klappet" 17 kort sammen - men jeg manglede en lille snefnugspunch - så de to øverste blev føst helt færdige, da jeg kom hjem til min punch. Jeg ville nemlig gerne have det til at se ud somom der var to fnug fra kanten der havde revet sig løs og faldt ud af kortet, ved ikke helt om det lykkedes - men det var en god ide da jeg fik den  =0) :
Det hvide chiffonbånd med sølvkant og glimmer kostede 10 kr for en rulle med SEKS meter - den pris er svær at matche - men det var også hos en isenkræmmer. På dette kort er scallopovalen i sølvkarton.
Sidste udgave af de ialt 20 kort jeg fik lavet i går og i dag er samme opsætning, men her er min nye MS-grangrensbort jeg "kom til" at købe i går hos ScrapFactory kommet i brug. De små elge er engang røget i indkøbskurven og NU kunne jeg lige bruge dem - dog med en ekstra lille hørsløjfe om halsen - ellers så de for bare ud, sy's jeg.  GOD weekend - jeg tror måske jeg laver et par stykker mere mens ånden er over mig.

A selection of the 20 cards I made yesterday at an OSH-crop and this evening as there is NO TV signal here at the moment. I try to make sets of 10 to speed up the proces but sometimes my hands and my brain refuse to follow orders  - and I had a new MS pine needle border punch I HAD to try out. TFL and have a nice weekend.

8 kommentarer:

  1. Super flotte kort alle sammen. Jeg er vild med dine snefnug, der falder :)

    SvarSlet
  2. Skønne skønne kort du har lavet.. og jo, det virker som om det sner :-) god ide
    Ha en god weekend

    SvarSlet
  3. Jo det virker med de små fnug ser rigtig fint ud. Den grankant er bare skøn og passer fint til elgen og baggrunden.
    Bodil

    SvarSlet
  4. FIIIIINE KORT...
    Ser sødt ud med snefnug kortene... og den granbort er da bare FOR lækker... hmmmm... skal vist ha' grønt karton med til HQ næste gang ;o)
    Og søde elge...
    Super - duper... alt-i-alt ;o) =0)
    GOD WEEKEND...
    knus

    SvarSlet
  5. så flotte kort allesammen. Du må have en dejlig weekend

    SvarSlet
  6. Kender faktisk godt det der med, at hjernen tager på vildveje, bedst som man tror, man ved, hvad man skal. Men dine vildveje er jo super, når resultatet bliver så fint.

    SvarSlet
  7. wow nogle flotte kort du har lavet. Det med snefnuggene der har revet sig løst, virer helt efter hensigten. Jeg er ret vild med dine elge!
    vh Renne

    SvarSlet
  8. Flotte kort igen. Og ideen med snefnug er da bare smart.
    Men kortet øverst er virkelig elegant. Flot facon, og lækkert papir.
    God søndag.

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)