9. juli 2011

Fødselsdagskort med banner / B-day card with a cute pennant

Jeg skulle bruge et enkelt og sødt kort til en 14-årig der samtidig fik en turkis T-shirt og faldt for denne ide hos Andrea Walford Derer også en freebie med bogstaverne. Mine vimpler er fra MFT (købt hos Kreative Fornemmelser) og de er en lille smule mindre, så jeg måtte gå en størrelse ned i cirkelpunch til bogstaver og baggrund - men det syn's jeg ikke gør noget. Da jeg ikke havde bling i metermål - valgte jeg også at lime "lidt" færre bling på mit kort. Andrea har tapet sin snor bag vimplerne fast mellem lagene - jeg valgte at have en lille sløjfe i hver ende - og NEJ - så snedig er jeg ikke, at jeg lige klippede et stykke Scrappers floss og så passede det med en sløjfe i hver ende. Jeg var ENDNU mere snedig - for jeg bandt et sløjfe i hver ende - klippede det over på midten og gemte samlingen bag den midterste vimpel! Snoren sidder med en lille gluedot bag hver vimpel - vimplerne er på 3D puder.  Jeg tror jeg er faldet lidt for ideen med punchede bogstaver, så dem ser I måske i brug igen en anden gang - GOD søndag herfra!

Kortet blevi med en kortere front - så der var plads til en strimmel tal fra en lille blok jeg havde på lager.

A card liftet from Andrea walford (link to blog in the Danish version above). I needed a quick card for a teenagers birthday - and as her gift was a turquoise Tshirt - this was made to match. My pennant is a tad smaller (die from MFT) and I had to use a smaller circle punch - but it still looked cute IMHO.  TFL

8 kommentarer:

  1. Fantastisk flot kort, det banner med punchede bogstaver er så sejt. Fortsat god weekend.
    I har vel travlt i HQ. Kh 10na

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt. Ser super flot ud i al sin enkelthed med banneret og de fine perler du har sat ved teksten.
    Ha en dejlig weekend!!!

    SvarSlet
  3. Rigtig flot kort og så var du jo så sød at skrive hvor man kunne købe vimplerne... så vupti nu er jeg ejer af vimpler... hi hi...

    SvarSlet
  4. Skønt kort i herlige farver.. jeg har stadig til gode at prøve de vimpler.. men de er da så søde..

    SvarSlet
  5. Hvor er det et flot kort. Det banner er også bare sååå fint.
    Og du er da snu, med den måde du har fået snoren sat fast på. Det er rigtig fint på den måde. Tak for linket.
    Bogstaverne er da virkelig et pillearbejde, kan jeg se.
    Mon ikke du har haft gang i X'et. Hver gang vores er i brug, siger H, at det er dig, der har sagt, at vi skal bruge det. Og at jeg skal passe på at gøre med neglen rundt i kanten på tingene !! Og så løfter hun pegefingeren, nøjagtig som du gjorde....
    Jo, du har sandelig gjort indtryk.

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare en super sød idé
    Den er røget i gemmerne :-)
    Krammer Heidi Sivsko

    SvarSlet
  7. Supper flot kort god ide med vimplerne og bogstaverne og så de glade farver, herligt.
    Bodil

    SvarSlet
  8. Ooh et skønt kort. Det er da heldigt, at jeg også har den vimpel-die.....ellers var jeg da blevet slemt misundelig - for det ser bare godt ud også med "sky"-papiret bagved.

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)