19. juli 2011

Et fødselsdagskort til en veninde / A bday card for a friend of mine...

Jeg når ikke så mange kort som jeg gerne ville p.t. - og så er der risiko for at miste troen på at man kan... MEN i weekenden fik jeg et kæmpe boost i den rigtige retning. En ven i udlandet skrev til mig, at jeg vel nok havde været flittig med overflytte mine kort til QK's nye side (aka http://lifestylecrafts.com/projects). Jeg anede ikke hvad hun talte om, for jeg har faktisk helt opgivet den nye side - fordi jeg ikke blev så inspireret at deres nyeste dies. Men så loggede jeg på og kiggede og af de over 500 sider med kort der lå på den gamle side har de valgt at overføre lidt over 250 sider projekter til den nye. Heraf er de 85 sider kort og sørme om der ikke var minimum 50 af mine kort på de første 50 sider. Jeg lagde så selv lige mine 2 nyeste QK-kort  nu jeg var derinde. Jeg stødte også på nogle kort jeg genkendte som Heidi (Engels). Alle kan jo lægge sine kort der, men sjovt at se at vi her i DK kan få plads i deres galleri når de selv skal vælge hvad de vil gemme!!

Det kort jeg har lavet i går blev dog uden QK's da jeg skulle prøve nogle indtil nu ubrugte stempler. Jeg var i tvivl om jeg havde fortrudt købet - da jeg mest har set dem på vintage kort - og dem laver jeg ikke så mange af - men til en fødselsdag hvor DMI har truet med regn - og sammen med en embossing folder med regnvejr og noget skønt gummistøvlepapir jeg havde fra shoppeturen på SAM blev jeg ret glad for dette kort. FOr når man danser i regnen så har man da helt klart sådan nogle gummistøvler på for at holde humøret højt ikke?


Papirets bagside var med farvestrående striber så jeg brugte lidt til de to Tuborg der stikker ud i hver side.
Til lykke til Grete - som nu kan danse i regnen i morgen!

I was afraid I had lost my MOJO for cardmaking - but then a friend told me that a LOT of my old cards have been transferred from the old Quickutz homepage to the new http://lifestylecrafts.com/projects . I had nothing to do with it - and when I checked I could see it was moved by lifestyle themselves. Of 272 projects more than 30 are my old cards - not bad with all the ladies from the States and other places who are active in there.  I made the above card for a friend who will be celebrating her 43rd bday tomorrow and the forecast is NOT good - rain is on the menu I'm afraid - but then I remembered this stamp and decided to jazz it up with some bright colours.  TFL

8 kommentarer:

  1. Hvor er det flot...sødt med de gummistøvler. Og jeg synes den stempel passer perfekt. Super godt gået med så mange kort på lifestylecraft.
    Ha en fortsat god aften!!!

    SvarSlet
  2. Er der noget bedre end at danse i regnen? Skønt kort! Baggrundspapiret er da genialt til temaet.

    SvarSlet
  3. Skønt kort og lækkert stempel. Jeg må da lige en tur og kigge på Lifestylecraft.
    Fortsat god aften.

    SvarSlet
  4. Hey... Jeg har også layouts, Atc kort, tags og kort liggende derinde. Det havde jeg helt glemt ; )
    Og så skulle jeg lige lede efter dine.. er jo ikke vant til at kigge efter Charlotte ; ) Men heldigvis kender jeg jo din stil ; )

    SvarSlet
  5. Jeg kan GODT forstå, at de har taget dine kort med videre, for du genopfinder jo QK-dies, når du laver kort. Du bruger dem ikke bare, som de oprindeligt var tænkt.

    SvarSlet
  6. Smukt kort Charlie, det er jo rigtig hvad de siger i Danske bank, du er bare bedst. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  7. Det er bare et smukt kort - med div. tanker bag ! Selvfølgelig.
    Og det er det, jeg siger: Du ER verdensberømt - nu også hos QK. Men du er jo også en god kunde....Men det må da være sjovt at se sine kort på den måde.

    Flot, flot header af din fine buket.

    SvarSlet
  8. IGEN... et super sejt Charlie-kort... rart at se du kan endnu... ;o) (fnis)
    At du er med videre i den nye blog undrer vel ingen der jævnligt kommer her forbi!
    Er sendt hjem fra lægen i dag med "helvedesild"... ØV SÅ...
    Knus

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)