7. juli 2011

Bestillingskort til min søster veninde i England / Card made to order for my sisters friend in the UK

I går afleverede jeg dette kort hos min søster - og da modtageren ikke aner noget om denne blog går det fint at vise det her. Min søsters veninde har boet i England siden hun var ganske ung - men de har holdt kontakten i MANGE år og nu har hun snart fødselsdag. Jeg har et fint Friends rullestempel fra SU - med passende tekster på engelsk - så det måtte i brug. Papiret er fra en Basic Grey miniblok - og jeg måtte bare finde de små lilla bling frem før jeg var tilfreds med buketten. Lilla sløjfe - en scallopcirkel med endnu en stemplet hilsen - og en lille lyslilla rose.


I used a stamp from SU with the Friends-definition and some cute paper from a BG pad (6x6) - added some bling and a tied knot to hold the flowers together.  TFL

9 kommentarer:

  1. SMUKT... det er hvad det er... utroligt hvad små bitte bling kan gøre ved (for) et kort...
    Super - duper - sødt kort...
    SES SNART... japppe-dappe-duuuuu...

    SvarSlet
  2. Smukt "damekort" med alle de flotte blomster i sarte farver. Den rullefidus er da bare for smart. Sikke en elegant virkning det giver.
    Din søster må da bestemt være tilfreds med leverancen.
    Knus Annette

    SvarSlet
  3. P.S.: Tak for korrekturlæsning. Fejlen er nu rettet, så jeg håber den går gennem kontrollen næste gang !
    Det ville have irriteret mig afsindigt, hvis jeg havde opdaget det om lang tid.....så tak for det.

    Netop du ved jo hvordan det føles at have lavet sådan en sjuskefejl - og at den oven i købet passerede mit ellers skarpe blik....uha....

    SvarSlet
  4. Så fint kort. Din "knudesløjfe" er super sej.
    God weekend til dig og dine. Kh 10na

    SvarSlet
  5. Skønt sommer-kort ;-) dejlige farver...God weekend herfra..Knus

    SvarSlet
  6. Det er da et super sødt og sommerligt kort....

    SvarSlet
  7. Flot sommerkort og lækre lækre sommerfarver.

    SvarSlet
  8. Sikke et dejligt kort og med nogle glade farver det har sikkert skabt glæde hos modtageren.
    Bodil

    SvarSlet
  9. Sikke et yndigt kort... skønne farver og en flot blomster buket med de små bling.
    Ha en dejlig weekend!!!

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)