14. august 2010

Sidste sider jeg har valgt at vise fra albummet og hjemme igen /Last of the pages I have chosen to show and HI again

ALLERFØRST 1000 tak for alle de søde kommentarer. Jeg var utrolig glad for at få lavet dette vigtige album færdigt og jeres dejlige opbakning har bestemt gjot mig meget glad. Her kommer en side fra da vi havde min søster med i Skotland og hun gik shopamok til sit første lille barnebarn Cecilie. Bl.a. en sækkestol med Forever Friends som på ingen måde kunne være i kufferten, så hun sad med den  på skødet hjem i flyet og de små FF dukker, som C og farmor elskede at lege med når de sås. Næste side viser at alle i vores familie har et gyngegen - som gør vi bare må have en lille gyngetur når lejligheden byder sig.
Og her ses forsiden og den sidste side i albummet med et af vores yndlingsbilleder af min søster - sat på papir med små forglemmigejer (da det var hendes yndlingsblomst lige fra hun var ung). En grøn QK bort og to Nestabilities labels - denne side var den sidste i albummet og sad ved siden af bankchecken fra Farmor. De to prikker over i'erne måtte selvfølgelig være røde hjertebrads.

Når du læser dette er jeg næsten hjemme igen efter 2 skønne, solrige, afslappende og hyggelige uger i vores
sommerhus i Provence. UHA det var svært at rejse derfra denne gang - så dejligt havde vi haft det. Men hverdagen kalder - og jeg skal jo hjem til alle mine skønne scrapvenner og om en uge ned til Love2scrap for at deltage i Lav kort til OSH-aftenen - glæder mig til at se nogle af jer der og resten af jer en anden gang. =0) - fotocollage og lidt fra ferien følger når vi har fået pakket ud. Og så skylder jeg bestemt en blogrundfart og nogle kommentarer i ugens løb - DET har vejret nemlig været ALT for godt til at nå mens vi var her.

Last two doubleLO's I will be sharing from the album in memory of my sister. top two show my sister on a shopping spree in Scotland where she bought Forever Friends stuff for her first DGD. And a page showing that everyone in our family loves using the swings. The last two pages are the front of the album and the last page - paper used for that page has tiny, cute Forget me not flowers all over as that was her favourite flower. I used red heartshaped brads to dot the i´s - it says love from Gran. TFL - I am very happy to read the nice comments you have left - but even more happy to have managed to finish this album and pass it on to her grandchildren. When you read this I will be back home again after 2 lovely weeks in Provence. I have tried to keep the blog going while here - but I didn´t have time to visit your blogs and leave comments too - sorry - will try to catch up during the week.  =0)

15 kommentarer:

  1. hvor er det bare flot! det er til at blive helt rørt over:)

    velkommen hjem

    SvarSlet
  2. Jeg sidder også og bliver helt rørt igen. Det er bare sådan et smukt album, du har fået lavet.

    Og så velkommen hjem til hverdagen. Det lyder som om, det har været en dejlig ferie.

    SvarSlet
  3. Det er bare så rørende det album! Jeg kan rigtigt godt lide den dobbelte betydning i den sidste side "Forglem mig ej!" Meget meget smukt, at du fik det færdigt søde Charlie.
    Men..... ikke så smukt, at du glemte at tage mig med til Provence! ;)
    Velkommen hjem alligevel! :)

    SvarSlet
  4. Så får du lige et VELKOMMEN HJEM denne vej...
    Mon du har fået min sms inden hjemturen?? ;o/
    Jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige om det album som du har lavet.... det er bare SÅ fantastisk, at I fik det projekt igang i tide... og jeg ved heldigvis også, at det blev taget imod med kyshånd og at det trak kleenex... selvfølgelig. Men H...K... hvor er det en GAVE at have dette album for C og hendes lillebror. SÅ godt gået min ven.
    Glæder mig til at kunne "nå" dig igen ;o) KRAM.

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Jeg synes også, at det er et smukt album, du har fået lavet..det må have været svært ind i mellem med disse billeder
    Skøn du har haft en dejlig ferie

    SvarSlet
  7. Ja bliver helt rørt over disse sidste sider i albummet. Smukt billed af din søster, også på en side med for-glem-mig-ejer. Puuhaa dette album må ha været svært at lave, men måske egentlig godt i en sorg process. Tror virkeligt at det må ha skabt glæde...og tårer hos modtageren. Velkommen hjem til regnvåde DK :-)

    SvarSlet
  8. Som jeg har skrevet før, så er det en utrolig smuk tanke - og et flot stykke arbejde, du har lavet. Det er virkelig rørende.

    Og velkommen hjem til det begyndende efterår. Ja - det er ikke det bedste vejr, vi sådan kan tilbyde. Men så kan du ha' det for ikke at tage os andre med... fnis ;o)

    SvarSlet
  9. Kære Charlie. Velkommen hjem i den danske regn :o) Så dagen idag skulle du gerne kunne nå en stund ved pcen med en kop kaffe inden for rækkevidde.
    Siderne I din søsters album er bare for skønne... og det er et meget flot portræt du har af hende...Som altid, en masse sigende detaljer!
    Glæder mig til at se dig til kortaften.
    Knus Engel...

    SvarSlet
  10. ja det er et helt fantastisk album og så alle de dejlige detaljer som siger så meget.
    Det er et meget flot billed af Annette du har valt og så på en bund af forglemmigej det er meget sigende.
    svigerinden

    SvarSlet
  11. super smukt album og så mange fine detaljer som forglem mig ej ,flot album, den bedste gave der kan gives videre og som sikert have været svær at lave men som sikkert også har været en god procces. Da vi kørte fra Love2scrap var det et forrygende regnvejr og biler kom tilbage fra nedkørsel fordi der var høje vandmasser så det var lidt små farligt at færdes på gader og stræder hvad politi også advarede imod. Det må ikke være en sjov tur hjem i flyver med torden og så "svømme" videre helt hjem men godt du kom sikkert hjem fra en dejlig ferie.
    knus Pia

    SvarSlet
  12. Sikke nogle dejlige layouts sider igen.
    Velkommen hjem.

    SvarSlet
  13. Velkommen hjem, kan godt forstå at det var svært at tage fra Provence igen.

    Det er altså bare et helt fantastisk album som I har lavet sammen og jeg er glad for at du valgte at vise lidt af det frem til os :)

    SvarSlet
  14. Velkommen hjem til våde Danmark ! Tak for inspiration (og opfordring) til at lave et "vi savner dig" album. Vi ses d. 25 hos Love2scrap, men til den tid er mit nye projekt sikkert sendt afsted til Afghanistan ;-)

    SvarSlet
  15. Velkommen hjem igen - det lyder bare dejligt. Nu glæder jeg mig altså endnu mere til vores ferie i det franske.

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)