29. august 2010

Nyt stempel - LOTV fra serien Oh so Girlie

Man kan godt male mens man sidder ned og hviler benet og HURRA for det, for nu fik jeg da ENDELIG styr på den der Copic blender pen. Måske er det ikke sådan man SKAL gøre - men jeg får bedre resultatet ved at bruge blenderen først kan jeg se. Denne lille nuttegris er da ikke til at stå for, vel?  Jeg har planer om at lave en lille serieproduktion til OSH og få brugt diverse tøsede rester op og samtidig øve mig i at male med blenderen. Udover denne tekst forestiller jeg mig "Til fars pige", "Lille spejl...", "Hej smukke..". Mie kommer herhjem i dag fordi hun ikke har været med til at lave OSH kort endnu og vi håber på at lave en lille spurt nu vi er SÅ tæt på for vi vil gerne pakke og sende i næste uge. JA jeg har nu fået de svar jeg manglede og en løsning på forsendelse der er god nok til at starte med. Men mere om det senere på OSH-bloggen - er kommer kortet - og ja det er "Oh so Girlie" - men det skal der også være plads til.

TAK for alle de søde kommentarer og god bedring ønsker - jeg kan berette at mine skader er ved at skifte fra DYB lilla til smukke regnbuefarver. Det gør stadig ondt når jeg griner - så det er jo noget værre noget  =0).

.
Og her et lille zoom af blomsten som har små gule prikker, for at gøre den mere naturtro.

I have a new addiction - stamps from Lily of the Valley - super cute and lovely stamps - leaves a sharp and crisp image EVERY TIME.

This is one of the Girlie ones and I plan to make a handful for the soldiers - some of them are bound to have a little girl at home! I have FINALLY found a way to use the Copic blender pen that works for me - I use it FIRST - then the colour and then blend again.

And THANKS for all the get well wishes - leg changing colors by the hour - can't wait to see it back to normal and painfree.  =0)

9 kommentarer:

  1. hvor er det bare et sødt kort - rigtig piget!
    Godt at det går lidt bedre med dig!

    SvarSlet
  2. Sødt tøzet kort.
    God søndag.

    SvarSlet
  3. Nej av øv din stakkel hvor er du bare uheldig. Men jeg håber du snart er på toppen igen. Rigtig god bedring.:)
    Hvor er det kort bare yndigt og rigtig tøste. Det stempel er rigtig cute.
    Du må ha' en rigtig dejlig søndag
    Knus

    SvarSlet
  4. Dejligt tøse kort, godt det går den rigtig vej med helbredet :0)

    SvarSlet
  5. Hvor er den sød og så flot malet.
    God bedring

    SvarSlet
  6. Rigtig smukt og feminint kort :-)

    SvarSlet
  7. Beautiful card Charlie.
    I love these LOTV stamps and have quite a few of them now.
    Great choice of papers.
    Hope your leg is feeling better.
    (I am sure you fell very gracefully if not quite like a butterfly!)
    Love Elaine xx

    SvarSlet
  8. Jeg kommenterer baglæns (jeg er jo kommet bagud), men det lyder fælt med din skade.

    Dine tøsede motiver er tøsede og kære. Det er en fin detalje med de gule prikker.

    SvarSlet
  9. ØJ, øjjjj.... sikken et rigtigt lækkert tøzekort.
    Hun er da for cute... og så alle dine små finurlige detaljer.
    knus

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)