1. juni 2010

Ny die - ny ide !! /New die - new idea for card

BREAKING NEWS !!!  Det har jeg bare ALTID gerne villet skrive (fnis)... Men det er rigtigt!!

For det er
i dag, NU, now, maintenant, heute hjemmesiden er klar til besøg på www.operationskrivhjem.dk.
Jeg vil selvfølgelig fortsat vise de ting jeg selv laver til projektet her på min blog - men al anden information,
nyheder, billeder osv vil komme på OSH's egen blog.  PÅ gensyn der !

På grund af de knaldgode tilbud på Quickutz var jeg nødt til at investere i både en mindre landsby og en storby (New York) på Scrap-a-Mania - men der er vel stadig gode penge i fast ejendom??? ;0) Da jeg havde skrevet overskriften kom jeg til at se på ordene igen - die /ide - samme tre små bogstaver bare i anden rækkefølge - sjovt - måske derfor jeg får ideer HVER gang jeg ser en die ????

Her er det den lille by der passede perfekt til nogle lidt hurtige OSH-kort. Så snart jeg så den række huse poppede melodien "Tie a yellow ribbon" op i mit hoved (er du for ung til at kende den så spørg "en voksen"). På det første med det grønne QK træ er det sommer med en lille hjertebrad som æble, nr 2 med en træstamme fra en punch og trækrone fra QK Reuse sættet er det helt klart forår. Det gule bånd om træet er det nemmest bare at slå en knude på og lime på stammen - på træ nr 1 bandt jeg det om træet - det fylder næsten FOR meget. En efterårs og vinterudgave følger senere. De små vinduer med lys i var Margits geniale ide -det er det lille stykke der falder ud af Stampin Up punchen der laver notesbogskant - det lille buede vindue er fra en Fiskars kantpunch tror den hedder Apron? Det er nok de MINDSTE rester jeg nogensinde har fundet anvendelse for!!!! Andet nyt indkøbt brugt her er den lille EK scallopkant.

Tror jeg i stedet for at fotografere de ting jeg købte vil lave noget med hver ny ting det næste stykke tid og vise det i stedet for =0) - og i dag gav det så nogle kort i OSH-kassen der gik rimelig hurtigt når der først var punchet en håndfuld af hver. Tænk jeg KAN faktisk godt serieproducere når det virkelig gælder....

Made these two cards using my newly purchased QK town border. With a little yellow ribbon around the tree these can be used for the OSH-project. One card is spring with a pink tree the other is summer with a heartshaped apple on the tree. With a bunch of stuff punched and ready to glue - these cards can be made in no time. Windows are scrap from what falls out of the SU punch making the note book border and a Fiskars border punch called Apron. TFL

8 kommentarer:

  1. ... og gælder... det gør det... =0)
    Nu har jeg pakket lidt "dit og dat" klargjort til vores lille ekspedition... lige om lidt ;o)
    Dit kort er rigtig fiiiiint. Synes den stribe med de mange farver i DEN grad liver op. For mig til at tænke... sikken et sjovt stakit ;o)
    Søde træer du har lavet...
    SES SNART... :o)

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare helt fantastik søde de kort Charlie!
    Kommer du snart til Lunderskov og leger?

    SvarSlet
  3. Sikke en god ide du her har fået gule sløjfer,og så det plankeværk, flot flot.
    svigerinden

    SvarSlet
  4. Ej hvor er det kort bare flotte. En sød ide med det gule bånd rundt Ege træet.:)
    Det var super hyggeligt at hilse på dig i lørdags.:) Denne omgang var han i Camp Bastion. Han skal ikke ud mere. Så desværre kan jeg ikke hjælpe dig.
    Du må ha' en rigtig skøn uge.
    Knus

    SvarSlet
  5. Ihh Charlie, det er en rigtig god ide med OSH-kortene. Og dem du har lavet er så søde og rigtig fine! Og smart at kunne genbruge så små stumper papir!
    Jeg laver ikke selv kort, så jeg er ikke med til OSH'en, men synes altså det er et super godt initiativ!
    Glæder mig til at se hvad du ellers fik købt på SAM!
    God dag til dig.

    SvarSlet
  6. Two great cards Charlie. Like the home sweet home sentiment.
    Marion

    SvarSlet
  7. Rigtig godt initiativ, det er en ´rigtig god idé :o))
    Og rigtig søde kort du har lavet.

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)