1. januar 2014

1. indlæg i det nye år =0) / Happy New Year

Vel hjemme fra en hyggelig nytårsaften hos min kusine og hendes mand slapper vi lige lidt af inden hverdagen rammer os i morgen tidlig.


Og her kommer de sidste julekort der blev lavet og sendt i 2013:

Snemanden er med i stempelsættet med juletræ og julemand - her med snevejrsprikket baggrund og lysblå kant på mørkeblåt kort.
This card went to my friend Erica in Texas - as she loooves snowmen.
Ny lækker snemandsdie  der også har en kop han kan sidde i - dvs. perfekt til Snemandssupper - her brugt på julekort med embosset baggrund og rigtig lille snebold"kugle".
Denne strimmel af de søde julekugle papir passede lige med en grangrensbort på rødt kort og med en Magnolia tag med GOD JUL stempel fra de lækre danske stempeltekster fra Trine Brandt-Lassen - dem er jeg blevet ret vild med og de stempler knivskarpt og flot. 

Lysblå snevejrsbaggrund med snefnugsbort nederst - og lille snelandskab med stjerner fra dies fra IO.  
Sødt papir med små glaserede snemænd - bling og en lille stump foldet bånd for at give lidt ekstra effekt.

Snefnug baggrund og fin julekugle
Og her er den hvide rest fra kuglen forsynet med debosset guldkarton bag "hullet" og en lille guldsløjfe fuldender ophængningen.

Samme men med rødt skinnende karton og et stort snefnug.
Sidste type kort var nyt i år og da det ikke var til OSH kunne jeg jo bruge GLIMMERlim på kanten af snebunkerne. Birketræer og røde fugle er en IO die, hjortefamilien er den vi er mange der har.
Og disse lavede jeg en stor håndfuld af i år - fordi jeg rigtig godt kunne lide dem - det var der desværre et postbud der ikke kunne - for det til Margit er endnu ikke nået frem - men sådan så det altså ud Margit  =0(
Juledies, julepapir og juledimser er nu fint sorteret i æsker og sat klar til næste produktion af julekort.

God 1. januar til jer alle - og på gensyn ude i det virkelige liv når muligheden byder sig for at mødes. =0)

10 kommentarer:

  1. Sikke mange flotte julekort. Godt nytår.

    SvarSlet
  2. Mange forskellige og super flotte julekort.
    Jeg håber stadig at postDK vil sen-levere det fine kort der var tiltænkt os =0)
    Og ja...hverdagen truer... som dagene dog flyver...
    I dag har vi haft lidt mere "luft" i toppen... men der er også en stribe planer for de næste dage!!
    Hils og selv godt nytår =0)

    SvarSlet
  3. Så mange kanon flotte kort her Charlie, og hvor er du flittig, allerede ryddet op efter julen. Jeg har "kikket" på det idag, men kom ikke videre end det he he.

    SvarSlet
  4. Det er nogle super flotte kort, du har lavet.
    6.15 står jeg på mit arbejde i morgen. Det var den ferie ; (

    SvarSlet
  5. Super skønne kort. Jeg er helt vildt med baggrunden med snevejrs prikker

    SvarSlet
  6. SÅ flotte kort - og SÅ forskellige. Der er godt nok brugt mange dies, embossingfolder osv...jeg IKKE har. Rigtig mange faktisk.
    Og det var ikke engang ment i sjov......haha. Det var bare lige min første tanke.

    Godt I kom pænt og godt ind i det nye år. Jeg glæder mig til fortsat at følge dig - både her og der. Og selv prøve at scrappe igen engang......Det kniber virkeligt med tiden her.
    Hils familien og Fifty og ønsk godt nytår. Knus fra Annette

    SvarSlet
  7. Rigtig søde og flotte kort.... er da vild med de sidste 2...

    SvarSlet
  8. Hvor er det søde julekort :-)
    Og god bag jul og godt nytår til dig og dine :-)

    SvarSlet
  9. Det er nogle rigtig fine julekort du har lavet. Jeg har jagtet den embossingfolder med snevejret, men den er umulig at opdrive. Mine snevejrsembossingfoldere er for "regelmæssige" og det giver altså ikke den samme effekt...Godt nytår til alle jer :-)

    SvarSlet
  10. Rigtig fine julekort du har lavet

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)