6. november 2010

Lige NU burde jeg være ved at finde en siddeplads på SAM i Roskildehallerne/ This weekend I am participating in Scrap-a-Mania

Og jeg har glædet mig rigtig meget til at være i selskab med ca 160 "medsøstre" og alle dem der kommer for at shoppe i de lækre butikker. Det bliver SUPER!  OG når jeg er der er OSH jo også i byen - så jeg har selvfølgelig min OSH-kortkasse med og modtager kort både lørdag og søndag.

Denne gang har vi også en lille OSH-overraskelse - så smut videre over på OSH-bloggen og læs om en konkurrence for kortmagere der sidder hjemme i weekenden og gerne vil lave et kort til OSH efter en skitse - TROMMEHVIRVEL :  "Vi har præcis i dag udgivet vores første OSH-skitse og der er også en lille præmie"

Og for at dette ikke kun skal være et tekstindlæg - selvom jeg jo syn's det er MEGA spændende - så er her et kort jeg har lavet til en sød bekendt. Vi har været kolleger og jeg har tit lavet kort til hende - denne gang var det hendes søn der fylder 10 år i dag. Så TIL LYKKE OLIVER - håber du får en god fødselsdag.

Han havde bestilt et kort til sin runde dag - hvor sødt er det at han går op i sådan noget - her er det - Oliver spiller fodbold, elsker Pizza og har en sort labrador (ja det har alle vi kender åbenbart p.t.).  =0) Farverne er OK i virkeligheden - det var lidt dårligt vejr til at fotografere.


This weekend I am with more than 160 mad scrappers having fun, shopping, talking, and WHO knows maybe making some cards or LO's. The above card is made for a friend's 10 year old son. He loves to play soccer, likes pizza and has a black lab dog. TFL

5 kommentarer:

  1. Rigtig god tur til SAM, i`m with you in spirit ;o)Suser straks over på OSH bloggen. Jeg er jo hjemme hele weekenden, så måske......
    KH 10na

    SvarSlet
  2. Fint kort, det var vist et godt køb med den hund, vi har jo hilst på den før, og den er nu også rigtig sød.
    Bodil

    SvarSlet
  3. Jeg håber du hygger dig rigtig meget til scrap-a-mania :) Super sødt kort

    SvarSlet
  4. Håber du kommer til at hygge dig vildt meget :) Den lille vovse med pizzaen er da genial - kortet skal nok falde i rigtig god jord :)

    SvarSlet
  5. Skønt drengekort.
    Fik du lavet noget scrap til SAM? Shoppet? Må vi se?

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)