18. november 2010

BAD blogger - sorry !! =0(

TÆNK det er gået op for mig i denne uge  - at der ikke er nogen der vedligeholder min private blog når jeg har for travlt til selv at gøre det - hvor UFORSKAMMET er det lige  =0)!!  Så beklager - OSH-bloggen tog
min tid denne uge og jeg har i skrivende stund ikke lavet noget kreativt jeg kan vise frem - men jeg har helt glemt at vise at jeg vandt en blog-candy og en meget fornem en skal jeg love for fra Karin i Sverige. MANGE TAK endnu en gang til dig Karin - og her kan I andre se de fine ting jeg fik:

 Sikke mange FINE ting og et flot hjemmelavet kort også - jeg zoomer lige lidt på de ting der er svære at se her:

3 skønne Disney stempler - er de ikke morsomme??

Fine små knapper - min søde mand sagde om de gule huse - "jamen det er jo her - OSH-huset!! Og de små posthorn passede jo også godt med alle de pakker vi håndterer her i huset."


Og der var også disse fine sølv-charms - jeg er meget glad for præmien !!  =0)

Sorry I have been a BAD BLOGGER for a week. Strange - but it seems nobody updates my blog for me when I am busy maintaining the OSH-blog - HOW RUDE IS THAT!!  =0)  But as I have nothing homemade to brag about today - I would like to show you the lovely blog candy I won from Karin in Sweden. Thanks a lot Karin - its SUPER !!

14 kommentarer:

  1. Jamen ingen kan jo klare alt - heller ikke dig !
    Det er vel nok en fin candy, du har vundet. Mange dejlige ting - og nu glæder mig til at se de sjove stempler på kort.
    Tak for din hilsen til H. Hun er meget benovet over at "en dame" skriver til hende.
    Og nej, den blå drink smagte ikke godt. Men den var flot. LOL.

    SvarSlet
  2. Kære Charlie... fy føj da.. men sikke en fin pakke du har fået...!
    De stempler vil være perfekte på et par drenge OSH-kort.. men den Ide har du sikkert allerde selv fået. Glæder mig til at se, hvad du får kreeret :O)
    Knus Engel...

    SvarSlet
  3. Sikke dog en lækker pakke.
    Godt at du er tilbage på din anden pind SMIL, det er ikke nemt at passe det hele.

    SvarSlet
  4. jamen Charlie - Den blogcandy er jo som skræddersyet til dig, så hvor heldigt er det lige ?
    ved jo, at du elsker små hængedimser ol. og stemplerne passer til barnebarnets BOM. :-)(Ja-inden du ser dig om, så skal han konfirmeres)

    SvarSlet
  5. Sikke en flot gevinst, med mange små dimser, hvor er du bare heldig så tillykke med den.
    Bodil

    SvarSlet
  6. Jamen... du får liiiige et til lykke her også... jeg har jo set alle de fine præmier IRL...og du er bare SÅ heldig...
    Og så er det jo befriende at se (eller opleve..) at der ER grænser for hvad du kan overkomme...
    PY-HA... var lige ved at tro du var et "over"-menneske.. ;o) ;o)
    Men det ER jo vigtigt at holde OSH ved lige... så OK... for denne ENE gang...(fnis)
    SES snart (igen)... =0)

    SvarSlet
  7. Ja, underligt at man ikke kan være alle steder på en gang.... Men syntes nu ellers du klarer det fint...

    Og sikken en lækker præmie du har fået, altid dejligt at blive overrasket.. Ikke at jeg har prøvet at vinde.. men ved at det er en dejlig følese at pakke op og se en masse dejlig ting.
    Dejlig dag til dig og fam.. Og du gør et fantastisk stykke arbejde

    Jayne

    SvarSlet
  8. Men Charlie, du har jo været så flittig et andet sted.!
    Og lækker candy, du vandt.

    SvarSlet
  9. jeg vil sige det samme som Karina - du er jo flittig et andet sted :)

    Super lækker gevinst!

    SvarSlet
  10. Man har kun to arme, desværre sommetider :-)
    Sikken en skøn gevinst
    Ha en god weekend

    SvarSlet
  11. Uh for nogen lækre sager, må sige det er en overlækker blogcandy med mange fiiine ting og dimser ! Lucky you !

    SvarSlet
  12. Sikke en lækker candy :) Og ja, det er ikke altid man ghar tid til alt det, som man egentlig gerne ville have tid til :)

    SvarSlet
  13. Glad att du gillade den och som sagt ... man kan inte vara överallt.
    Du har ju gjort så otroligt mycket annat.
    Knus på dig och ha det gott!

    SvarSlet
  14. tillykke med den flotte præmie, det er da dejligt at du har travlt med at skaffe vores soldater kort så de kan skrive hjem, så pyt med bloggen vi glemmer dig ikke. Du må have en dejlig weekend
    knus

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)