19. november 2009

Her kan I se den blogcandy Marianne vandt / Forgot to show the blogcandy from last month...

Marianne kom forbi og hentede sin blogcandy - så denne gang snød vi et postbud for at krølle en scrappakke... !! Det var lutter materialer (karton, papir, bånd, pynt) til julekort inkl. komplet brugsanvisning til 4 kort med alt tilbehør, nogle muffinsforme fra Sverige, nogle stempelmotiver og noget julepapir fra England.
Og da jeg sparede portoen og ved Marianne er meget glad for jul - fandt jeg to små stykker juletræssæbe til hendes julehjem. Marianne har taget billedet da hun kom hjem med tingene og var klar til at ae dem - tak for det Marianne, så kan jeg vise den frem, I skal jo se det IRL så I ikke tror det bare var noget jeg skrev om i ny og næ... ;0)
Vi har et par travle uger lige p.t. både privat og på jobbet - men i aften er revet ud af kalenderen til MIG... så mon ikke jeg når et par julekort??

This is the blogcandy parcel from my 50,000 visits - I can show it now as it has reached its new home. Hope to get a few Christmascards made this evening giving me something new to share with you all.

3 kommentarer:

  1. Jamen - endnu engang til lykke til Marianne...
    Sikken en lækker bunke "SCRAP" du fik samlet til hende... nu skal vi bare se resultater ;o)
    Jeg bliver helt blød når jeg ser dit rensdyrkort ... :o)
    Ha' en dejlig dag...

    SvarSlet
  2. Jeg skal nok holde hele Charlies blogcandy for sig selv, så når der bliver lavet ting af den, kan jeg bedre tage billeder og vise at det er dét der er kommet ud af det.

    Hmmm var til at forstå mon ???

    Jeg er i hvert fald rigtig glad for den.

    SvarSlet
  3. Sikke en flot blogcandy... så mange lækkere ting Marianne har vundet.. Altid skægt at se hvad folk vinder.. og glæder mig da også til at se resultatet af hvad der bliver lavet af det skønne papir.. Håber du får en dejlig DIG aften..

    Jayne

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)