16. maj 2009

Et lille kort må I nøjes med i dag / Just a tiny card today


For jeg er her jo slet ikke - jeg sidder i gode venners lag omgivet af andre scrappere i Ringsted. Så hvis I skulle have et direkte indlæg herfra ville det være: HYGGE, SNAKKE, SCRAPPE, SHOPPE, HYGGE, SNAKKE, SHOPPE, HYGGE, SNAKKE, SHOPPE osv.

Men jeg nåede lige at lave et lille minikort til min søsters gave klar inden jeg var færdig med at pakke ned til Scrap-a-Mania. Kortet er lavet med en kvadratisk Nestability die og karton lagt dobbelt. Foldet en lille grøn kant som på forsiden fik punchet et sødt rosenmønster. Malet gennem hullerne i punchkanten. Lyserød sløjfe på og en lille Sizzix vandkande. Men søster har nemlig ønsket sig to ting, en lidt større vandkande til sin altid meget FINE altan og en skridttæller. Og det morede vi os så meget over at hun først får en MEGET LILLE vandkande (lånt fra noget Lego) sammen med en skridttæller - for så får man jo gået mange flere skridt. Og bagefter den fine vandkande vi også har købt til hende.

I morgen søndag når jeg har fået øjne og er kommet på plads (læs henad eftermiddagen) lover jeg at give et lille referat fra SAM og senere på aftenen - TROMMEHVIRVEL skal jeg jo finde VINDEREN af ugens blogcandy. HELD og LYKKE til jer allesammen og 1000 tak fordi så mange havde lyst til at lege med.

A tiny card to give away with a watering can and some flowers.

7 kommentarer:

  1. Et sødt lille kort.... spændende hvor mange skridt det kan give med den lille vandkande.... det er jo lige før den store ikke skal gives :-)
    Synes det er ærgeligt SAM ligger så laaangt væk.... det lyder som en dejlig oplevelse

    SvarSlet
  2. Små kort er da også fine, det er nogle gode farver. Jeg syntes at jeg kender den søde rose ;0)
    svigerinden

    SvarSlet
  3. Cute lille kort. Håber i hygger jer i Ringsted. Er slet "ikke" misundelig. Glæder mig til din opdatering fra weekenden. Så jeg både kan se hvad du har lavet og købt. KH 10na

    SvarSlet
  4. Søde ven... 1000 tak for i går og for redningen på målstregen med kørsel t/r. Jeg blev vækket kl. 10.30 i dag!!! så det var nok godt jeg ikke var bag rattet.
    Det var en HELT fantastisk hyggelig, dejlig, sjov (og lidt dyr ;-)) dag i går.
    Knus og på genkig senere ;0D

    SvarSlet
  5. åh.... den var sød, ja jeg kan forestille mig i hygger.

    SvarSlet
  6. UPS!! Jeg glemte helt at sige, at det er et fint lille kort du har lavet til din søster. Men jeg så det jo IRL i går. ;-)

    SvarSlet
  7. Hvoe er det er sødt kort du har lavet. Jeg må jo nok indrømme selv om jeg havde en fantastisk fødselsdag med 15 quinder så sad jeg da og tænkte på Gu' ve hvordan de har det i Ringsted. Men man kan jo ikke både blive 50¨år og så være til SAM. Så jeg glæder mig til at læse din beretning og dagen. God søndag til dig :0)

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)