21. januar 2009

Kan ikke vise hvad jeg laver endnu.../Making secrets...


MEN jeg har jo helt glemt at sige TAK til Alfie og MadamTridse for denne award,
som jeg blev RIGTIG glad for, selvom den pludselig kom i syltekrukken (PINLIGT):

Denne bloggen invisterer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold!"Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og være venner.De er ikke opptatt av utmerkelser eller selvhevdelse.Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsene er kuttet vil enda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!Gi denne awarden til åtte bloggere som igjen må velge seg nye åtte.

Jeg må vælge 8 og jeg ved mange jeg ville vælge allerede HAR fået den (gi'r man den så alligevel?? - det kan man vel godt):
Jeg giver den til:
Margit
Gitte
Diana
Cecilie
Kvittevit
Stine66
Caroline R fra Sverige
Maria H fra Sverige

Arbejder videre med mit HEMMELIGE projekt (ti hi) - men har snart noget at vise.

Not much to show at the moment as the things I am making are secret at the moment. But to quote Arnold (YKW) "I'll be back...". =0)

9 kommentarer:

  1. TUSIND TAK sødeste Charlie !

    SvarSlet
  2. Hej Charlie,

    Til lykke med din award. Og hvor er det spændende med de hemmeligheder du render rundt og laver...:-)

    Knus Pia

    SvarSlet
  3. Hvad indebær nu dette ti hi???
    Der er en del som er nysgerrig :O)
    svigerinden

    SvarSlet
  4. Hej søde...
    1000 tak for den...

    UPS.. jeg har vist også én award i "syltekrukken"... (PINLIGT)

    Glæder mig at få del i dine hemmeligheder... :)
    Knuzzzzzzz

    SvarSlet
  5. Ihhh - hvor jeg glæder mig til at se dit hemmelige projekt! Jeg bliver godt nok nysgerrig nu. :-)

    SvarSlet
  6. Mange tak, Charlie. Det var sødt af dig at give mig denne award. Jeg kender godt award-syltekrukken og er helt bestemt skyldig i at fylde i den ind imellem. Det er ikke af ond vilje.

    Jeg glæder mig til at se det hemmelige projekt, når du kan vise det frem.

    SvarSlet
  7. Næææ, hvor herligt - tusind tak !

    SvarSlet
  8. Kære Charlie! Tusind tak, det gør mig meget glad! Knus!

    SvarSlet
  9. Tusind tak for din award. Jeg har også givet dig en, som du kan se på min blog.

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)