4. august 2014

Endnu et lækkert stempelsæt her fra Mama Elephant blev taget i brug/Another set of lovely stamps from Mama Elephant got inked up

Jeg brugte det andet nye sæt stempler og dies til mit kort til Tündi. Der var jo ballon i temaet på hende indbydelse og derfor dette kort:

Sættet indeholder både balloner, ballonsnore, guirlande og små tekster. Jeg valgte at stemple de to og bruge det nuttede OH HAPPY DAY papir til hjerteballonen. Og så tvang jeg migselv til at bruge det lækre stribede papir som baggrund - det måtte der godt have været mange flere ark af i pakken. =0)
 De ballonner får jeg HELT sikkert meget glæde af - og der var såmænd også en heliumbeholder med i sættet - MEGET gennemført. Her kan du se hele sættet:



I just HAD to ink up the new set of stamps with balloons, strings, etc from Mama Elephant. I used some bling and a lot of happy colours AND the patterned paper with diagonal stripes - LOVE that paper and could have used a whole pad with only that paper if it was available.  =0)

5 kommentarer:

  1. Jeg må ærligt indrømme, at på en alder af 35 år, giver jeres fødselsdagskuverter stadigvæk sommerfugle i maven. Det er altid en fornøjelse at åbne kuverten for at finde ud af, hvad I nu har fundet på, for at få mig til at smile bredt på min fødselsdag. Jeg elsker jeres, altid så omhyggeligt gennemtænkte design med en masse historier og tanker bag. Tak fordi I bliver ved med at forkæle mig på denne måde. Knus, Tündi :o)

    SvarSlet
  2. HA ha ha ha hvor er jeg glad for at høre, at det ikke kun er mig, der har det sådan med papir, at man næsten ikke nænner at bruge dem, man er helt forelsket i ha ha ha. Men det blev nu et rigtig flot kort, og sådan et lækkert resultat kan jo altid bløde lidt op og give en masse glæde. Det er da godt nok et lækkert sæt stempler og dies, som jo faktisk kan bruges til snart sagt enhver lejlighed. Smukt arbejde Charlie .................IGEN.

    SvarSlet
  3. Det er et skønt fødselsdagskort med dejlige farver og detaljer. Jeg kan godt forstå, at du har købt lidt ind hos Clearly Besotted; det overvejer jeg også meget kraftigt ;)

    SvarSlet
  4. Super sødt i friske fødselsdagsfarver. Ja, det er nogle lækre ballon-stempler! MUMS..... (og dem har jeg slet ikke selv.....hmm, endnu noget til ønskesedlen)

    SvarSlet
  5. Flot flot kort, i dejlige lyse farver.
    Super at du brugte temaet fra indbydelsen med balloner :0)
    go-dag til jer begge

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)