12. juni 2012

God bedringskort og TIL LYKKE til Annette / Get well soon wishes and happy Bday to a friend

Nu hvor jeg HAR hørt posten har været på besøg hos Annette (aka) kan jeg vise mit god bedringskort som samtidig er en fødselsdagshilsen. Margit og jeg ville nemlig først have sendt en buket blomster men kunne så læse mellem linjerne (hø hø) i hendes indlæg at Promarkers var en mangelvare - så vi sendte sådan en buket i stedet for.

Det kan det trænede øje så se på mit kort. Jeg har stemplet Hero Arts Friends definition som baggrundspapir og brugt den nuttede lille "ÅHHH jeg har det ikke godt" kanin - i mit tilfælde dog koloreret med Copics. I min familie skal man ALTID have blå druer med på sygebesøg - det kan jeg huske lige fra jeg var lille - så de blå druer fik lidt Glossy accent og så var de faktisk lige til at spise =0). Små QK plastre holder motivet på plads, for jeg kan jo huske det skønne plasterkort Annette sendte mig da jeg var patient.

Og nu kommer det skjulte budskab - for den lille række QK "boller" er skåret af en strimmel papir med MANGE FARVER på og så er der en ægte Annette sløjfe sat fast med en "diamant-brad".

Er han ikke nuttet - som han sidder der med sin gulerodsmedicin ??

Overraskelses"buketten" kom i et brev for sig med god hjælp fra Gitte (Hobbyboden) så TAK for det Gitte!
Fortsat RIGTIG god dag til fødselsdagsbarnet - og tak for dit ring søde Annette - det var en fornøjelse at overraske dig!!

A get well soon card for a good friend with a new hip. Difficult to see but the grapes have been "polished" with Glossy Accent - looks so good I nearly ate one of them.  =0) Background stamped with Hero Arts Friends stamp. Lili of the Valley get well bunny, QK band aids, QK border, ribbon and bling. TFL

11 kommentarer:

  1. Super sødt kort og hvor er den kanin dog nuttet! Sikke en sød og betænksom overraskelse til patienten/fødselsdagsbarnet!

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot og som altid med søde tanker i.

    SvarSlet
  3. Det er et virkelig kært kort og sådan en sød tanke at vælge Promarkers fremfor blomster. Godt tænkt.

    SvarSlet
  4. Hahaha.....Ja, jeres mission med at overraske mig lykkedes til fulde.
    Jeg var virkelig mystificeret....og forstod ikke hvem der havde bestilt varer til mig hos Gitte.
    Tusind mange tak for både Promarkers, overraskelsen, tanken og ikke mindst det søde kort - fyldt med symboler. Kortet er superflot, og dejligt at jeg lige fik med, at det var QK vi var ude i. Sjovt jeg ikke selv regnede det ud...
    Farvelægningen er jo perfekt - også af de fine druer. Og jeg ved jo helt, hvad jeg snakker om ....haha.
    NU kan jeg også komme til at male "mere rigtigt". Jeg har i hvert tilfælde ikke undskyldninger om manglede udstyr mere....
    Tænk at I sådan allierer jeg med Gitte......Godt tænkt. Og flot som Gitte har vejledt jer.
    TUSIND TAK.

    SvarSlet
  5. Ejj hvor er det bare et virkelig virkelig sødt kort du har
    lavet..!!!!
    og sød historie "bag kortet"...

    Det virkelig sødt og betænktsomt at sende så sød en "buket"
    og skønt Gitte kunne hjælpe dig :)

    SvarSlet
  6. Så sødt et kort : ) og hvor er det flot farvelagt. Super god ide i to lige fik der, og det lykkes til fulde at overraske den kære Annette : )
    Godt gået : )

    SvarSlet
  7. Super sødt kort og helt vidunderlig lille kanin...

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare et sødt kort med mange gennemtænkte "Charlie" detaljer. OG sød gave ide` fra Tante grøn og tante Lilla (min ynglings bog som barn, så det gav lige en tur med af Memory Lane ;-))
    KH 10na

    SvarSlet
  9. Hvor er det et fint kort og så med en lille sød kanin.
    En rigtig god ide.
    Knus Bodil

    SvarSlet
  10. bare skønt og herligt kort, dyr er så fine at have med på kort

    SvarSlet
  11. Nu vil jeg selvfølgelig ikke bytte med at være syg - men for hulen da.....at få sådan et "god bedring" kort er da lige til at sætte humørbarometeret i vejret.

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)