23. januar 2012

Fra min nevø og min søsters fødselsdag / Two more birthdays this weekend

Hvad har vi så her:
?????

Jamen det er såmænd bare vores kort til min nevø der fejrede sin 32 års fødselsdag i går, søndag. Han måtte bare have dette kort -fordi han for nyligt viste mig sin fine nye Ipad og straks sagde - og man kan spille Angry Birds på den!! Vi har ikke ry for at blive hurtigt voksne og kedelige i vores familie =0) - så han blev da også passende glad for dette kort og det var nemt og sjovt at lave:

Vist ret selvforklarende - men der er brugt en cirkelpunch til den røde cirkel og den beige "cat-eye" form, en lille gul kvadrat punch til næb, to google øjne, 5 strimler sort karton - 3 til halen og 2 til øjenbryn og to kronblade fra en magurit punch til fjer øverst på hovedet. QK plankeværk med lille navneskilt med hans alder som husnummer og QK border som buske bag hegnet. Den meget eftertragtede Stampin Up Word punch er brugt som slangebøsse med en elastik på.  Jeg kan ikke tage hele æren for ideen - for jeg har set nogle Angry birds et sted på nettet - men sjovt er det da, ikke??

Og her lidt fotos fra fødselsdagen - først de tre Bo Grønt gavekort min søster fik 1 til forår - 1 til sommer og det med rosen bare til en dag man trænger til en blomst:


 Min søster der også blev fejret med sine søde børnebørn!

 Den fine kage - MUMS ! og nedenfor min fjollede nevø!!


How about making an Angry bird card for someone to know who loves that silly game?? I did for my nephew's birthday as he loves playing that silly game. Easy to make and great fun. Also made a set of tags for the gifts for my sister - she loves flowers and the three green boxes hold vouchers for the local garden center. One for spring, one for summer and the last with the rose for a day she just feels like buying flowers.
Other pictures show my sister with her two grandchildren and my nepher

14 kommentarer:

  1. Du bliver da bare ved med fødselsdagskort. Hver dag sin fødselsdag i din familie for øjeblikket.
    Herligt kort til børn og barnlige sjæle. Og ikke bare med tilfældige ting på - men nøje udvalgte. Den fugl her er da for sjov - uanset lift et sted fra. Det bruger jeg jo også...hihi.
    Ideen med gavekort til flere gange er de fin. Den gemmer jeg lige bag øret.
    Ha en hyggelig aften.

    SvarSlet
  2. The the angry birds card Charlie! Great job!

    SvarSlet
  3. Hvor er din angry bird dog fin! Genial recept!

    SvarSlet
  4. Alle gode gang tre prøver jeg at lægge en kommentar, inden jeg bliver smidt af....
    Total sej Angry Bird! Det kort er total sejt! Du er nød til at udforme en model til OSH kort. Jeg er sikker på, at der er en masse børn (og voksne ), der ville blive glad for at modtage sådan en!

    Jeg krydser fingre og sender.... ; )

    SvarSlet
  5. Super fedt kort..... Hvor er det bare en god ide.

    SvarSlet
  6. Super fedt Angry Birds kort : ) elsker selv spillet og især at spille det på Ipaden : ) så jeg forstår godt din nevø : )
    Skøn gave ide, den skal jeg huske.
    Rigtig god aften

    SvarSlet
  7. Stærkt gået, den Angry Bird er super godt lavet:)

    SvarSlet
  8. Prøver igen.
    Flot kort og nogle fine og søde gaver, de må have skabt glæde hos din søster.
    Knus Bodil

    SvarSlet
  9. super lækkert kort, flot design og sikke dejlige gavekort

    SvarSlet
  10. Ej et sejt fødselsdagskort du har lavet til din nevø. Hvor er det godt lavet. Det spil er så sjovt. :)Men lige nu spiller jeg Sonic på min Iphone.;O)

    Sikke nogle fine kort du har lavet til din søsters gaver. Det var da en super god ide til en som har en have. Det skal jeg huske. :)
    Du må ha' en skøn uge
    Knus

    SvarSlet
  11. Ej...hvor er du go´? Lav straks et FIF # til osh

    SvarSlet
  12. hvor er de fine, dine kort...!
    Hvorfra har du dymotangen (og dymotapes) Jeg leder med lys og lygte efter en gammeldags én af slagsen, men de er næsten ikke til at få mere - øv.
    Mange hilsner fra Kirsten

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)