14. marts 2011

Foto fra convention og irsk kort / Convention and card for St. Patrick's day

Hovsa - der skulle blogges så meget hos OSH at denne blog blev lidt forsømt - sorry ladies!

Men der var jo Convention på Fyn i lørdags og førscrap fredag aften for de der havde valgt det med i pakken. Her kommer to fotos - der tydeligt viser forskellen på antallet der sidder ned og laver noget når der ikke er butikker der frister og når der ER!  =0)

Fredag aften - bordet fuldt (bortset fra fotografen = mig). Der snakkes, hygges, grines og ikke mindst ARBEJDES. Uvist af hvilken grund var det blevet "mor og datter" bord med visse undtagelser. Pia Bau og Anja, Mette og hendes mor, Lisbeth fra Lystrup og datter Rikke (helt nye i faget), Lisbeth Z og IKKE datter Rikke B. og Gitte og jeg og så Fifty ikke at forglemme. TAK for hyggeligt selskab til jer alle.

Og hvad skete der så lige her - grøn jakke og pink rullemarie = min plads, men jeg står og sludrer med Annette (aka). Gitte sidder næsten på sin plads og Sarah - ellers er alle PIST væk - ude for at svinge med dankortet. Men der var også mange spændende fristelser i butikkerne.

Og for at vise det stadig er en blog om min hobby er her et kort jeg har lavet til min veninde helt fra 1. klasse, hun har nemlig fødselsdag på St. Patricks day og skal (det heldige asen) faktisk fejre den i Dublin - hvor sjovt bliver det lige!!! Derfor et passende kort med et ægte Irsk citat og GLIMMER på trekløveret:

Den tekst kunne jeg da ikke stå for og papiret er fra en goodiebag for LÆNGE siden - og passede bare perfekt - så det blev der ledt længe og grundigt efter - men jeg FANDT det - for jeg vidste det var der - bare ikke liiige helt hvor!

Og så måtte der bare grønt glimmer fra en Pink Paislee Pixie Stix på og en orange blomst -så bliver det ikke mere Irsk.

Sorry I have been MIA a bit but life was busy on my other blog due to Convention and deadline for next shipment of OSH-cards is this week. Pictures shows you the Scrapbooking Convention at Fyn - Friday we were ever so busy - as there were no shops to distract us - but look what happened on the Saturday - LOTS of empty spaces - my space is there the pink trolley and green jacket is.  =0) Lets just say creditcard got used more than the chair did.

My best friend from 1st grade and I are still good friends and her birthday is March 17. Little did we know that was St. Patricks day back then - but we soon learned when we started to visit pubs and this year I know her DH is taking her to Dublin to celebrate her bday. Lucky her. I made her this card and included a cute Irish saying - very appropriate for a bday card IMHO.  TFL.

8 kommentarer:

  1. WAUWWW... sikken et flot "irsk" kort...
    Det tager da kegler...
    Jeg GLÆDER mig til i morgen ;o)
    (og er ved at revne af nysgerrighed...)
    Knus

    SvarSlet
  2. Det lyder hyggeligt med førskolescrap, det har jeg til gode.Så kunne det også være, at jeg kunne få lave noget, for når først butikkerne åbner..!! ; )
    Lækkert kort til din veninde.

    SvarSlet
  3. Det er bare et flot kort du har lavet. Perfekt og gennemtænkt som vanligt ! Og ikke mindre flot at du har fundet et stk bestemt papir på dit lager ! Haha.
    Meget, meget smuk tekst.

    Det ser rigtig hyggeligt ud til fredags-scrap.
    Og en kvik fotograf der lige har fanget os i (d)et øjeblik hvor vi snakker. Sjovt billede af alle de tomme pladser. Men sådan så det jo faktisk ud hele dagen.

    Det var bare så dejligt at sige hej til dig igen. Vi er jo to hypersociale væsener - vi to. Så vi havde begge travlt med at snakke til højre og venstre, men nåede da også at shoppe en smule.
    Min søster har sendt et billede til mig af os to .....lægger det på bloggen snarest.....men skal også passe ammerådgivning og andre gode fif til den lille familie......LOL.

    SvarSlet
  4. Skønt kort, til din veninde : )

    Ser super hyggeligt ud til før scrap, måske skulle man overveje det, det kunne jo være at jeg så fik lavet en lille smule.
    Super billede, kan se at min plads også stod tom, gad vide om jeg var ude og shoppe *GG*

    SvarSlet
  5. Sådan et fint irsk kort med alle de rigtige detaljer.

    Hav en dejlig dag i dag og hils Margit & Fifty fra mig ;o)

    SvarSlet
  6. Tak for en hyggelig sludder og ja det er utrolig så lidt man får snakket med selvom man er i samme rum. Skønt kort

    SvarSlet
  7. Hvor er det sødt dit irske kort, og dejlige billeder fra scrap-komsammen, det ser virkeligt hyggeligt ud. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  8. Aii - jeg ville ønske jeg var med - det ser super hyggeligt ud.
    og kortet er fantastisk
    Krammer Heidi

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)