30. maj 2010

Kort Mie har lavet til kollega.../Good luck card for colleague made by my DD

Efter et par skønne dage i Roskildehallerne med Scrap-a-Mania er bilen tømt og i morgen står den på "sætte ting på plads" på scrapværelset. Så jeg har ikke så meget at vise i aften - godt Mie så har lavet et kort.

En af cheferne på Mies arbejde har besluttet at hellige sig sit studie og stopper pr. 31. maj. Mie har derfor lavet dette kort fra dem allesammen. Turkis er Gittes yndlingsfarve og da deres arbejdsplads er en kantine er der valgt frugt og grønt papir. Jeg syn's Sizzix doodlerne er sjove brugt som kant og matcher de små ærtebælge på papiret fint. Æble og klog ugle signalerer studietid, ikke?

As they have worked together in a kitchen I quite like her choise of paper combined with embellishments pointing you towards studies.

6 kommentarer:

  1. Allerførst 1000 tak for en herlig week-end og lækker "forplejning" efterfølgende. Godt du havde K. hjemme til at forkæle cykelrytteren og os. ;o)
    Nu glæder jeg mig til at ae alle tingene og sætte på plads på hylderne.
    Og så ses vi jo "lige om lidt" igen... jubiiiii. Hils K. og sig tak.

    SvarSlet
  2. HOV!!! Jeg glemte noget:
    Hej Mie...
    Super fint kort og en rigtig sød idé at du har valgt "sundt" papir som baggrund.
    Din idé med de fine doodler skal jeg huske at bruge selv ;o)... tak for kigget.
    Knus fra Margit

    SvarSlet
  3. Superfint kort Mie har lavet. Æble og ugle er jo perfekt til formålet.

    Ps. Nu har jeg været igang med at stemple til den store guldmedalje og lavet kort til OSH. Så nu skal jeg bare finde ud af, hvor jeg afleverer dem ; )

    SvarSlet
  4. Hej Mie, det er et flot kort med fine detaljer, som du her har fremstillet, og den krølle på kanten er en sjov detalje.
    svigerinden

    SvarSlet
  5. Clever, I like the owl for wisdom - the apples for kitchens yes, but also for wise Mr Newton! Lovely fresh feel to this card. A chip off the block, eh Charlie!

    SvarSlet

Please leave your comment and if you don't have a blog account you can choose anonymous and write your name in your comment for me to know who you are.
Thank you for visiting my blog - I love visits and cherish comments. =0)